مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

آن ها چفیه داشتند، من چادر دارم...

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۳۱ ب.ظ

آنان چفیه می بستند تا بسیجی وار بجنگند...

من چادر می پوشم تا زهراوار زندگی کنم...


آنان چفیه را خیس می کردند تا نفس هایشان آلوده ی شیمیایی نشود...

من چادر می پوشم تا از نفس های آلوده دور بمانم...


آنان موقع نماز شب با چفیه صورت خود را می پوشاندند تا شناسایی نشوند...

من چادر می پوشم تا از نگاه های حرام پوشیده باشم...


آنان چفیه را سجاده می کردند و به خدا می رسیدند....

من با چادرم نماز می خوانم تا به خدا برسم...


آنان با چفیه زخم هایشان را می بستند...

من وقتی چادر می بینم یاد زخم های پهلوی مادرم می افتم...


آنان سرخی خونشان را به سیاهی چادرم امانت داده اند...

من چادر سیاهم را محکم می پوشم تا امانتدار خوبی برای آنان باشم...




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۶
خانم چادری

نظرات  (۱)

۰۶ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۳۶ ₪ بنـتـ الـهـدی₪
احسنتـــ/.
دوستـ دارمـ ایـن نـوشتـه رو!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">