مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

این روزها...

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۲
خانم چادری

نظرات  (۴)

مادر،مادر،مادر...
ببخش...غریبی چادر...
یا زهرا
پاسخ:
یا زهرا...
۲۳ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۵۶ ارحم الرحماء
خیـــــلی زیبا بود و جانسوز ...
۲۴ فروردين ۹۲ ، ۰۳:۱۵ خانم سیما رمضانیان
سلام:[گل]
ممنون...........[گل]
یا رب اگر نگذرى از جرم و گناهم چه کنم ؟
ندهى گر، به در خویش پناهم ، چه کنم ؟
گر برانى و نخوانى و کنى نومیدم
به که روى آرم و حاجت ز که خواهم ،چه کنم ؟
گر ببخشى گنهم ، شرم مرا آب کند
ورنبخشى تو بدین روى سیاهم ، چه کنم ؟
نتوانم کنم انکار گنه ، یک ز هزار
که تو بودى به همه حال گواهم ، چه کنم ؟
بار الها کرمى ، مرحمتى ، امدادى

کاروان رفته و من مانده به راهم چه کنم ؟
التماس دعای فرج.[گل][گل]
پاسخ:
سلام
خانم رمضانیان ممنون از حضورتون و این شعر زیبا.

مادر من وای مادر من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">