مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

فاطمه خانم 4 ساله

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۲۵ ب.ظ


ترس دشمن از حجابِ شما بانوی محجبه ی مسلمان...
اینبار اما در هند!
در یک مهدکودک!
اخراجِ فاطمه ی محجبه ی 4 ساله...

×خودتان قضاوت کنید...
××منبع: فرهنگ نیوز


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۳
خانم چادری

نظرات  (۶)

عجب:(
پاسخ:
من هم خیلی تعجب کردم
ممنون خانم که سر زدید.
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۳۶ ₪ بنـتـ الـهـدی₪
هعی......
پاسخ:
:(
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۳۸ ₪ بنـتـ الـهـدی₪
سلام من شمارو لینک کردم...
ببخش متوجه نشده بودم
پاسخ:
سلام
متشکرم
شرمنده نفرمایید.

۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۲۳ ارحم الرحماء
واقعا موندم چی بگم!
پاسخ:
:(((
باشه ما هم خدایی داریم....
یه روز آقامون میاد چنان حسابی ازشون میکشه که صفا کنیم...
آخه اسمشم فاطمه ....نیدونم چی بگم....
اللهم عجل لولیک الفرج...
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج......
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۲۴ خواهر رزمنده
بله تمام تلاش دشمن اینه که حجاب رو از ما بگیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">