مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

جدی بگیریم

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۴۸ ب.ظ

اما شلوغیِ حضور مردم ،اونجا به اندازه یِ شلوغیِ ذهن من از چیزهایی که میدیدم نبود...

شاید اولش از آزمایشگاهی شروع شد که برای گرفتن جواب آزمایش ،با چهره زیبا و ناخن های لاک زده خانمِ بخش پذیرش روبه رو شدم. و بعد، خانم دکتری که اولش فکر کردم منشی هستن!!!

و اما با_ زار...

انگار همه چیز غیر عادی بود...

چرا بعضی آقایون اجازه داشتن اینقدر راحت،بدون هیچ مانعی برای چشمانشون با بی حیایی تمام به خانم ها نگاه کنن! چرا اون خانم اینقدر زشت و قبیحانه شخصیت خودش رو به خیابون کشوند تا اون آقای پیرهن صورتی با سیگاری که گوشه لبش بود،دنبالش راه بیفته!!!

چرا خانم فروشنده جلوی خانم و آقای جون روسری رو روی سرش میندازه (خداروشکر روی روسریش) تا زیبایی روسری رو به مشتری نشون بده!


چرا آقای فروشنده داره راجع به جزئیات رنگ مو و نحوه ی رنگ انداختن و انواع رنگ و ... برای خانم مشتری توضیح میده !!!

نمیدونم اینکه آقایون هم لوازم آرایشی بفروشن از کی مد شده!؟

چرا آقایِ سوار بر زانتیایِ سفید!، سر پیچ!، سرشو 180درجه میچرخونه تا در پیاده رو به خانم نگاهی بندازه..!

من به مانتوهای بلندِ جنس ترکِ فوق العاده گرونِ فروشگاه ...  واقعا شک دارم (رجوع شود به پست چه میپوشیم)


قبل ترها که جَون تر بودم، واقعا این تشکیلات عجیب و غریب آدم ها رو نمیدیدم... شاید افراطی ترینش این بود که با مد شدن مانتو رنگ کالباسی! ، همه صورتی چرک میپوشیدن... اما حالا که مُدِ شون میگه : مشکی! همه چیزشون مشکیِ. تازه چادر هم سر نمیذارن،هیچ ؛ میگن: رنگِ مشکی ِ چادر افسردگی میاره و چادر کی گفته سیاه باشه و رنگِ مشکی مکروهِ و ....

چرا اون روز من اینقدر خانم و آقای بی حجاب دیدم!

اون روز نمیدونم چرا حس کردم از مردم شهرم دورم... اینکه ببینی تو شهر خودت غریبی... راستی سهراب... به قول دوستان: قایقت جا دارد؟


چاره ای به ذهن شما می رسه؟

 

×× نمیدونم اون روز رفتیم با خریدن هدیه ای، دل مادرمون رو شاد کنیم یا دلِ مادر سادات رو خون کنیم...

×× دلم نمی خواست چیزهایی رو که من دارم میبینم، مادرم هم ببینن.

××این هم یه راه : آغاز مرحله جدید طرح امنیت اخلاقی با گل

×××× دوستان همگی به شدت نیازمند یک اتفاق خیلی مهم در زندگیمان هستیم  *** اللهم عجل لولیک الفرج ***



×× این گل های آفتابگردونِ داغِ از نورِ الهی، تقدیم به همه ی دختران آفتاب ِ با حیا و عفیف و باحجابِ ...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۳
خانم چادری

نظرات  (۶)

۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۳۴ خواهر رزمنده
سلام خواهر.ببخشید نوشته یه کم مشکل داره یعنی بعضی از حروف نیفتادن.
چیزی که الان زیاد شده همین خانم های بد حجاب با شوهران بی غیرتشون هست. به قول امام علی (ع): پاکدامنی مرد به اندازه ی غیرت اوست.
منم از اون گلا میخواممممم...
پاسخ:
سلام خواهرجان
ممنون که اطلاع دادی، درستش کردم
بی غیرت... :((((

بفرما این ها هم تقدیم شما خواهر عزیزم.

سلام
امیدوارم همیشه سلامت باشید.
بدحجابی خیلی خیلی زیاد شده است.
انشاالله از رفتار خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها درس بگیریم.
«اللهم عجل لولیک الفرج»
پاسخ:
سلام
همچنین شما :)
موندم چطور میشه بدحجابی رو برداشت!
وقتی غرب اینهمه هزینه میکنه برای بی حجابی و تبلیغات پوچ، ما چرا هزینه نکنیم برای تبلیغ حجاب!
انشالله.
ممنون ندا جان
این طرح امنیت اخلاقی خیلی باید جالب باشه!

ایشالا بتونیم با اخلاق خوبمون دیگران رو جذب کنیم, نه اینکه با بداخلاقیامون اونا رو برونیم!

ممنونم از متن خوبتون
پاسخ:
انشالله
خواهش میکنم.
منم ممنونم از شما که نظراتتون رو مینویسید.
:)
۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۱۰ خواهر رزمنده
ممنون خواهر بابت گل های زیبا...
پاسخ:
خواهش میکنم.
قابل شما رو نداره.
:)
سلام
خوب گفتین، واقعا دغدغه ای شده ولی هیچ کسی فکرش نیست!
چه کنیم؟ در سطح خردش خودمونیم که باید رعایت کنیم ولی در سطح کلانش مسئولینن که باید با ابزارهایی که دستشونه فرهنگ سازی کنن اما حیف که فقط از فرهنگ، بودجش مدنظرشونه! تا بتونن خرج جاهای دیگه کنن...

چارش ایجاد دغدغه واسه همست، باید جوری بشه که هرکسی ولو کم هم به این مسائل فکر کنه تا خودش ذره ذره بیاد تو راه وگرنه با زور و گشت ارشاد و اینا درست بشو نیست. کار و زحمت فراوان میطلبه و صد البته مرد میدون!

در پناه حق انشالله :)
پاسخ:
سلام
متسفانه همین طوره. واقعا چرا جلوی واردات بعضی مدل مانتوهای مضر!!! رو نمیگیرند! ما که قصد توهین و جسارت نداریم به بعضی ها! اما لطفا پیگیری کنند ببینند کجای کار لنگه که جلوی ضرر رو از همون ابتدا نمیگیرن!بعد کار به گشت و نیروی اتظامیو غیره میکشه.
ممنون از حضورتون
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">