مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

دختر شایسته مسلمان

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۵ ب.ظ


فقط لینک


نتیجه گیری با شما


۹۲/۰۷/۱۴
خانم چادری

نظرات  (۸)

۱۴ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۰ سمیه ناصری
آقا دمش شما گرم....عجب لینکی

حجاب منهای حیا، یعنی حجاب بعلاوه گرم گرفتن با نامحرم، یعنی حجاب بعلاوه آرایش
اینا کار فرهنگی برای گسترش حجاب فاطمی نیست....حجابی که متاسفانه در رسانه ما هم داره گسترش پیدا میکنه البته در بخش تلویزیون چون در سینما که به سمت برداشتن کلمه حجاب داره پیش میره
حجاب رو صرف در پوشیدن مو نباید تعریف کرد ...برداشت غلطی که ظاهرا خیلی ها از کلمه حجاب دارن
حجاب همراه با حیا...همراه با عفت....باید سعی در ترویج این حجاب داشته باشیم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دستت طلا قشنگ بود
پاسخ:
:)
نفس اماره چه کیفی میکنه...

نوش جانت
سلام
و
خدا قوت
التماس دعا
پاسخ:
سلام سلام
خدا شما هم قوت :))

خوبی آبجی! دلم ...
۱۴ مهر ۹۲ ، ۲۲:۵۱ مـَـ ه جَـبـیـטּ
:)
پاسخ:
الان خنده تلخ من از گریه ...

۱۵ مهر ۹۲ ، ۰۱:۲۵ منتظربهار
انگار خیلی ها داره یادشون میره حجاب کلام و چشم و ... هم هست!
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۱:۳۳ بے بازگشتــــ ...
هـِـــــــــــــــــــــی بد نبود :)
نمیتونم بگم دوس دارم یا ندارم
یه جاهاش خوب بود یه جاهاش نه !
پاسخ:
:)

۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۱ ღ فاطمه ღ
هی وای منــــــــ ....
من یه عالم دوست دارم که از نظر من دختر شایسته ی دنیا و اخرتن!!!
خودمونو چادرمونو ............... رو عشقه!!!
:)
پاسخ:
:)
بسسیار عالییییییییییییییییییی

:))
نچ نچ نچ!

چه خبره !؟ به کجا چنین شتابان !؟!؟!؟؟

فلسفه حجاب اینه !؟!؟!؟!؟!؟!؟
پاسخ:
:)
به به دخترخاله خانم حالِ شما :)
بیشتر شبیه مانکن بودن اینا...
هیچ وقت نباید به نظرم حجاب را اینطور تعریف کرد؟؟؟؟؟؟؟؟
قرار دادن این لینک در وبتون به چه بمعناست؟ به این معنا است که حجاب را اینچنین تعریف می کنین؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
خوش اومدین

استغفرالله . من همچین چیزی گفتم!!!؟

متن لینک رو تا آخر خوندید؟ پست هامم اگه حتی به طور اجمالی مرور کنید، متوجه تعریف من از حجاب میشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">