مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

حریم و حیا

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۱۹ ب.ظ

من می آیم و تو

خودت باشی و خودم

دستان گرم تو و صدای قلبِ من


همه ی ناز و عشوه های چشمانت برای من

جمع کردنشان برای من

صدای مهربان و خنده های بلندت برای من

به دل نشستن و به جان سپردنش برای من

می دانی...

وقتی برای من می شوی؛

تــمـــامــــ حواسم می شود برای تو.


۹۳/۰۱/۰۶
خانم چادری

نظرات  (۱۳)

۰۷ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۳۳ پلڪــــ شیشـہ اے
تصرف در ملک خدا
با دو جمله عربی که خوانده میشود
تو و من میتوانیم در ملک خدا تصرف کنیم!
قلب من برای تو و قلب تو برای من!
من در تو و تو در من تصرف میکنیم!!!

النکاح سنتی فمن ...

پلک شیشه ای
تمام حواسم...!

سلام اجی یم
ایام تبریک و تسلیت..
پاسخ:
سلام
برشما نیز
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۳۲ فدیناه بذبح عظیم
اناری سرخ از دست خدا افتاد و جاری شد...
تو بگو سیب
من دانه دانه ی دلم را انارت میکنم...
۱۱ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۵ بنت الهدی حسینی
سلام
میدونم کجارو میگی····
کاش نصیبمون بشه···
کاش···
؛
ببخشید برای این غیبت طولانی
با مطلبی به روز هستم
پاسخ:
سلام
ان شالله
سلام...
چه زیبا بود...
خدا قوت...
پاسخ:
سلام
سلام بزرگوار. ایام بی مادری تسلیت.
وبلاگ خوبی دارید.
با تبادل لینک موافق بودید درخدمتم.
یازهرا.
۱۳ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۲۵ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
ایام شهادت حضرت مادر رو تسلیت میگم...
ان شالله سالی فاطمی داشته باشید...
غرض از مزاحمت...
بالاخره سایت بلاگ اجتماعی همسنگری راه اندازی شد...
hamsangarblog.ir
در این سایت، علاوه بر مطالب و موضوعات مختلف، می توانید فعالیت های گروه را در زمینه های مختلف(تالار گفتمان، دانشکده بیان، کلک نشر، شبکه کتابخوانی و...) نیز دنبال کنید و همچنین اگر علاقه مند بودید، عضو بلاگ اجتماعی همسنگری در تلگرام(واتس آپ) شوید ...
و اینکه...نظرات و پیشنهادات شما در رشد و پیشبرد فعالیت فرهنگی مؤثر خواهد بود ...
به امید سربازی برای حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی)
مؤفق و سربلند باشید...

+یازهرا(سلام الله)
***
سلام...
احسنت...
ایام بی مادری تسلیت...
دعایمان کنید
یاعلی مددی
سلام
شما تبادل لینک میکنید؟
آدرس من :http://masumin.blog.ir
سلام
عزاداری قبول
""فاطمیون""
منتظز شماست

ب روزیم
eheyat.blog.ir
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۰۰ پلڪــــ شیشـہ اے
:)
پاسخ:
آمدی؟ ممنون.
برام هیچ حسی شبیه تو نیست ..
پاسخ:
ممنون که سر میزنی بمن بانو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">