مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

سفید پوشِ چادری

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ب.ظ
بار اول که او را دیدم خیلی تعجب کردم
اینکه خانمی در آزمایشگاه ، چادر به سر کند!!
روپوش سفیدش را میپوشید و چادر دانشجویی که دست هایش از آرنج کاملا از چادر خارج بود.
فرقی با بقیه دوستانم نداشت
سریع بود و به کارش علاقه نشان می داد
میگفت چادرم را هر هفته میشویم درحالی که روپوش سفید بعضی دوستانم فقط اختصاص به رختکن داشت و ماه ها شسته نمیشد!
حتی روسری و ساق دستش هم مخصوص آزمایشگاه بود
برایم خیلی جالب بود که با چادر ، به راحتی از عهده امورش بر می آید.
بعضی اساتید با پوششش کنار نمی آمدند اما به هر زحمتی که بود اجازه کلاس هایش را می گرفت و شرکت می کرد.
جالب تر این که بعدها شنیدم دربعضی بیمارستان ها و مراکز درمانی، خانم دکتر ها و پرستارهای سفیدپوشِ چادری به راحتی مشغول به کار هستند.

من برای همه ی خانم های سفیدپوش چادری آرزوی موفقیت دارم.
اگر اینجا کسی مثل دوستِ سفیدپوشِ من، چادری است، میخواهم به او بگویم که به شجاعتش افتخار میکنم.
 :)

×××: بعدن.ن: روز پزشک مبارک
××××: بعدن.ن2 : http://khaterechador.blogfa.com/post-459.aspx
موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۹
خانم چادری

نظرات  (۲۵)

۲۹ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۶ ₪بنـت الهـدی₪
سلام
عالی بود
پاسخ:
سلام
ممنون

من سر ازمایشگاها سرمه.. ولی سر جوشکاری واقعن نمیشد! عوضش روپوش دو سایز بزرگتر تهیه کردم. حتی سر نجاریم سرم بود!!
کار اون دوستتم جالب بود ... استینی جدا...
پاسخ:
جزو افتخاراتی، اصلن شک نکن :)
 این آزمایشگاه ما بحث میکروبو سلامت و این چیزا راه انdاختن،بیخوd شلوغش کرdن.
سلام...
چه قدر خوب... من فکر میکردم اونایی که سفید پوشن هیچ رقمه حق ندارن چادر سر کنن...
خدا بهش قدرت بشه ان شاءالله که بتونه همیشه چادر سیاهش رو روی روپوش سفیدش حفظ کنه...
پاسخ:
سلام
بله هیچ رقمه حق نdارن اما  بچه هامون میزارن :)
ممنون از dعات عزیز.
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۷ بے بازگشتــــ ...
ما نیز به شما افتخار میکنیم :-*
پاسخ:
ممنان جان
:))
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۰ سفیـــر نـــور

سلام همسنگر

دلم تنگ است...

برای خاک غریبی که بوی آشنایی می دهـــــــد : ( ....

تازه برگشتم..

دعاگو بودم

التماس دعا در حد کربــــــــــلا

یازهرا(س)



پاسخ:
سلا رسیdن بخیر بانو
حاجت هاتون روا
یکی از مربیای موسسه یاران :)
پرستارن و بشدت با حجاب :))
خیلی دوسش دارم خیلی ماهه
پاسخ:
چه جوریه حجابشون؟
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۴۶ پلڪــــ شیشـہ اے
من هم چادرم جزء همه وجودم بود
برش نداشتم حتی سر آز
حتی سر مزرعه


ولی دوستاتون جرئت شون بسیار بوده چون مال شما فرق داره!!
پاسخ:
به افتخاراتمون افزوdه شd .
ماشاالله

۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۴ فانوس جزیره
سلام علیکم
شهادت امام صادق علیه السلام تسلیت باد
امام فرمودند : مایه زینت ما باشید نه مایه عیب ما.

ما نیز ...

عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام
سلام.
روز پزشک کی بود؟

میگم نکنه عشق به امام حسین(ع) برامون عادی بشه؟!... دوستت دارم حسین(ع)، بیشتر از دیروز، کمتر از فردا ....

حب الحسین(ع) رشته تحصیلی شماست

دانش سرای عشق و جنون، شهر کربلاست ...
پاسخ:
سلام
به به !! ماشاالله !!
امروز
1شهریور
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۱۹ ارحم الرحماء
سلام عزیزم
عجب چیزی بود این پست !
احیانا این خانم آشنا نیستن برا من ؟! :-P
پاسخ:
سلام الرحم الرحما جاااااانم :)
;)

۰۲ شهریور ۹۳ ، ۰۳:۱۰ افشین پارسائیان
سلام.
بسیار زیبا بود؛ ممنون.
من م ی سفید پوش و چادری :)) خواهــم بود.
پاسخ:
:))
کی ان شالله ؟
پس شماهم از افتخاراتی

۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۰۱ خانومـِ میمـ
ای جان :)
پاسخ:
شمعdونی خانم جان :)
چجوری ینی چجوری؟!
چجوری بگم چجوری؟!
فقط دماخش دیده میشه!!انقدم خوشکله!
آپم :)
پاسخ:
خدا حفظشون کنه.
خدا حفظشون کنه و ماجور باشن؛
پاسخ:
فکر میکردم فقط بیانه که آمار گزارشهاش کارمیکنه! پس بلاگفاهم؟!
۰۵ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۲۳ کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
برخود ببال
و از آن دسته دخترانی باش که پیامبر(ص) درباره ی ایشان فرموند
چه خوب فرزندانی اند
دختران محجوب

روزتون مبارک...

دعوتید به جشنمون...
پاسخ:
سلام
ممنون بر شما هم مبارک
سلام...
ممنون از مطالب زیباتون...
شما دعوتید به شیعه بلاگ...
اگه با تیادل لینک موافق بودین خبرم کنید..
یاعلی...
پاسخ:
سلام
سلام، شاید حق با شما باشه
ما شما رو همچنان لینک داریم، این مطلب هم عالی بود، خداقوت
پاسخ:
سلام
سلااااام:)))
پاسخ:
سلام
اصولا با کم پیداها میونه خوبی ندارم :(
اینجوری هم نگام نکن
:(

یاعلی
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۱۳ خانم الفــــ
نمیدونم چرا گفتی پاییز ،دلم گرفت.....

(پست جدید)

سلام :)
پاسخ:
اصن پاییز یعنی غم :)
علیک سلام جان.
شما دعوتید به مزه مزه کردن اشعار زیبا با چاشنی تصاویر!
در پایگاه اینترنتی "شعریه"
http://sheriehe.blog.ir/
چرا نظرات رو میبندید؟
خب وب خودتونه
مرسی
پاسخ:
منم مرسی که جواب سوالتون رو خودتون دادید.

سلام منتظر المهدی (عج)

هنر هفتمم آرزوست ...

جدیدترین مقاله پیرامون اوضاع فعلی هنر هفتم ، منتظر شنیدن رهیافت های شما هستیم. .
یا زهرا
http://nishtar.ir/
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۳۴ کــربــ بلایی محـب
سلامــ
خداقوتـــ
+
حضرت محمد (ص) فرمودند : نشانه انسان صبور در سه چیز است :
1-اینکه کسل نمیشود 2-دل تنگ نمیشود 3-از پروردگارش شکایت نمیکند ،
چرا که وقتی کسل شود،حق را ضایع و تباه خواهد کرد،وهنگامی که دلتنگ شد ،سپاسگذاری نمیکند و وقتی که از پروردگارش شکایت کند ، گناه خواهد کرد.
التماس دعا
یازهراکربــ بلا ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">