مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

سرمایه محبت زهراست دین من

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۲۱ ب.ظ
از هوای سرد زمستون و صدای همهمه ی فروشنده ها و خریدهای شب عید و شلوغی های شهر،پناه میبرم به گرمای هیئت وسط بازار
 و من دلم یک روضه ی عشق می خواهد
 از همان روضه ها که صدایش از صدای تمام شهر، بلندتر و پر هیاهو تر است...

ممنونم اگر نروی




۹۳/۱۲/۰۹
خانم چادری

نظرات  (۲۰)

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۳ خانم چادری
عید امسال پر از بوی گل یاس شده است
و پر از خاطره ی گندم و دستاس شده است
همه ی دشت گواهند که با بوی بهار
عطر یک خانه ی آتش زده احساس شده است
چینش سفره امسال تفاوت دارد
سین هر سفره ، سلامی است که بر یاس شده است
روضه ی چادر خاکی همه جا پیچیده
سیب ها طعم خوش کوثر و اخلاص شده است
ابر ، در هیات یک مستمِع مداحی است
بس که می گرید و دل نازک و حساس شده است
جان گل های جهان پیشکش یاسی که
زخمی سیلی باد و ستم داس شده است
دقیقا...

دلم فقط به روضه های مادر خوش است...

شهادت تسلیت
ممنونم اگر نروی
میمیرم اگر بروی ...
بعد از مدت ها سلام آبجی ...
اومدم بهت بگم دارم میرم مشهد... ان شاءالله دعاگوت هستم . . .
پاسخ:
سلام
ممنون
زیارتت قبول
ممنون از محبتت.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۴ بنت الهدی حسینی
میمیرم اگر بروی...
اینجا حجت الله خودش روضه خونه...

در وسط کوچه...
جانم حاج آقا مجتبی...
یادش بخیر
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۴ بنت الهدی حسینی
نگاره ای کوتاه بر چند متر مکعب عشق
در صبغة الله
✿و من آن ☂باران زده ای ☂که همچنان آلوده ست...

اللهم عجل لولیک الفرج
..............................
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۰ بنت الهدی حسینی
آشفته بازارِ بازارِ کتاب!

در صبغة الله بخوانید
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۸ شیخ صاعد بالازاده
سلام و خداقوت
تسلیت ایام شهادت حضرتش
این عید به نور فاطمیه زیباست
روزیه تمام سال من با زهراست
با بردن نام فاطمه فهمیدم
سالی که نکوست از بهارش پیداست
در پناه مهدی فاطمه باشید
*************
سلام عزیزم
برات سالی پربرکت و سرشار از معنویت و سلامتی آرزومندم
پاسخ:
سلام عزیز ممنون سال شما فاطمی
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
اناری سرخ از دست خدا افتاد و جاری شد...
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۲۲ کــربــ بلایی محـب
سلام

خداقوتـــ

میان کوچهــ ها با ضرب سیلی همهــ دار و ندارم را گرفتند

دگر پروانه بال و پر ندارد نه بال پر که خاکستر ندارد ، شهادت حضرت زهرا (س) تسلیت

بروزمـ با " مادرانهـ ترین عید "

تمنای دعا

یازهراکربـــ بلا ان شاءالله
سلام
ایام تسلیت

قالَتْ علیها السلام : مَنْ اصْعَدَ إ لىَ اللّهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، اهْبَطَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ افْضَلَ مَصْلَحَتِهِ.(بحار: ج 67، ص 249، ح 25)

هر کس عبادات و کارهاى خود را خالصانه براى خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را براى او تقدیر مى نماید.


دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۰۳ بنت الهدی حسینی
در محضر مادر سادات
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۰۴ جامونده از شهدا
سلام
خیلی زیبا بود
با تبریک سال نو .خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و از نظرتون استفاده کنم.ممنون
جامونده از شهدا
sangarak.persianblog.ir
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۲۲ محمد معین صادقی راد
سلام
هر هفته یک منبر دو دقیقه ای از استاد پناهیان منتشر می کنم که شاید بدرد اطرافیانتان بخورد .
خوشحال می شوم از نظراتتان
موفق باشید
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۶ بنت الهدی حسینی
چقدر هدر اینجا قشنگ شده...
به روز هم بشه قشنگ تر هم میشه
پاسخ:
ان شاالله
" سرمایه محبت زهراست دین من، من دین خود به دو دنیا نمیدهم، گر مهر وماه را به دو دستم نهد قضا، من ذره ای از محبت زهرا(س) نمیدهم...."
این بهترین شعری هستش که تو هیئت فاطمیون دانشگاه علوم پزشکی تبریز یادگرفتم.یادش بخیر....
پاسخ:
منم دوست دارم این شعرو..
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۳ یک دختر شیعه
سلام از وب شما خیلی خوشم اومد حاضرین تبادل لینک کنیم؟:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">