مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

الگوی من

جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸ ب.ظ

من زبانم‌ الکن است بانو نمیتوانم آن چیزی راکه لایقش هستید در وصف شما بنویسم. کوچکتر از آنم که به قلم بیاورم هر آنچه را که هست

اما صادقانه بگویم : دوستتان دارم

من آماده ام من ایستاده ام من سرو میشوم من تکیه گاه میشوم 

من گوش به فرمانم بانوجان 

منم آماده به خدمت‌...

منم همرزم منم همراه منم پرچمدار ولایت

دوستتان دارم بانو

پای عهدم میمانم

میلاد سراسر نور و برکتتان مبارک

پیوند مهروماهم دراین روز مبارک

.

.

.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۱
خانم چادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">