مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

دختر مهربانِ محمد

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۰۴ ب.ظ

ایام فاطمیه تموم شد و من همش در فکر بودم تا مطلبی برای خودم بنویسم. دلِ دیگه هوایی میشه پر میزنه ولی خب رها کنی، رو بوم هرکسی و هرچیزی میشینه...

نگهش داشتم همین حوالی همین سمت و سو

نگاه کردم به داشته ها و نداشته هام 

به دستان خالیِ خالی

یه وقتهایی پشیمون میشم از خیلی جذابیت های دوست داشتنیِ اطرافم

نگاه میکنم به دلم و میبینم رفته یطرف پنهان شده و میگه : بمن چه! میخواستی حواست باشه!

دل دیگه شعور نداره؛ اگه داشت که اسمش میشد عقل

اینقدر شرمنده و غرق در مبطلات که جای هیچ عذری نیست. یادمه میگفت سعی کن توی خواب هم به یاد خدا باشی و دچار گناه نشی و بیهوده نگی بیهوده عمل نکنی... بیداری ام اما پر از ابهام و خدشه و در یک کلام پرونده سیاه.

این بود آرمان های ما!

××: خدایا عاقبت ما رو ختم به خیر بفرما

×××: دست به دامان این خاندان نشد، کجا باید رفت؟!

.

.

.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۱
خانم چادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">