مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

ام اُ دی

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۲ ب.ظ


هرسال،هر فصل، هر ماه،هر بار، وقتی چیزی مُد میشه خیلی ها می دوند و این به اصطلاح مُد رو قشنگ بُلد میکنن...
تغییرات دکوراسیون منزل و سرویس های غذاخوری و ماشین شاید اصلا به چشم نیاد و یا خیلی محدود به افراد خاص باشه اما چیزی که این روزها فراوونه، چیزهای آماده و در دسترسِ. خیلی هم نمیخاد مثه ماشین گرون باشه یا درحجم بزرگی خودنمایی کنه، کافیه همه ی مردم، به رنگش در بیان. چرا همه دوس دارن یه مدل مانتو، یه رنگ خاص، یه مدل کفش اسپرت،شلوار پاره، قاب عینک حتی! همه شبیه هم! بپوشن!؟
مثلا همه باهم یه دفعه به یه مدل خاص علاقه مند میشن؟!!

دوست دارم از یه زاویه دیگه هم به این موضوع نگاه کنم. ینفر مثلا دنبال شلوار مناسب مبگرده و اکثر مغازه ها از این مدل های شلوار جذب میفروشن، طرف هم اگه خیلی براش فرقی نکنه، بدون توجه به مد و این مسائل، واقعا اون شلوار رو میخره.کاری نداره مد هست یا نه، میخره چون چندجا گشته و چیزی رو که میخواسته نداشتن، یا به هر دلیل دیگه ای. در نتیجه این خانم یا آقا هم لباسش ناخواسته مثه دیگران میشه.
مثلا وقتی از فروشنده میپرسی: ببخشید شلوار هم دارید؟
در جواب همون اول نگه : سایزتون چیه؟
بعد به دنبال چشمای گرد شده ی شما جواب نده: ببخشید اگه سایز رو پرسیدم، میخواستم ببینم داریم یا نه!؟
بعدش شما هم نگید: اصلا میخوام ببینم اون مدلی رو که میخوام دارید یا نه؟! بعد سایزو میگم!

حالا هرچی. نوش جونشون لباس و کیف و کفش قشنگ :)
اما سوالم اینجاست؛ مُد ما را دنبال خود میکشاند، یا ما مُد را دنبال خود میکشانیم!

۹۲/۰۷/۲۱
خانم چادری

نظرات  (۲۱)

۲۱ مهر ۹۲ ، ۲۲:۴۸ سید گمنام
الحمدلله که هرگز با مد جلو نرفته ام، نمی روم و نخواهم رفت..!
پاسخ:
الحمدلله
۲۲ مهر ۹۲ ، ۰۰:۲۸ ღ فاطمه ღ
ولی بعضی چیزا خوشکلنااا :l
من تو فاز مد نیسم ولی یه چیزایی رو خوشم میاد که مده
الان اینجا حکم چیه ؟؟!! خخخ
پاسخ:
نمیدونم :)
به مرجعِ تقلیدِ قلبت رجوع کن :)
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۷:۲۸ ₪ بنـتـ الـهـدے₪
واقعنا....
۲۲ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۴ محمد حسین خانی کوثرخیزی
ممنون
۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۷:۵۳ بے بازگشتــــ ...
من ترجیحا چیزی رو که خودم میپسندم انتخاب میکنم و خیلی به مد و این مسائل اهمیت نمیدم
اما به قول امام صادق مطابق زمونه خودتون لباس بپوشید
البته این حرف معنیش این نیس که هرچی مد شد بپوشید
مطابق زمونه با رعایت عرف و شرع :)
پاسخ:
آفرین به شما بانوی گلِ گلاب
دوستِ مهربانِ خودمان
:)
مخالف مد هستم...موافقم که ی دختر چادری پاکیزه و مناسب لباس بپوشه ...

ممنون از پستت خانم چادری عزیزم...
پاسخ:
بععععله اینکه شما فرمودی، بر همه ی خانم های چادری، نه لازم؛ بلکه اصلا واجب هست :) (بنظرِ من)
ممنون از نرگسی خانم عزیز :)
۲۳ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۳ ˙·٠•●♥ فائزه ♥●•٠·˙
چه با عظمت استذی الحجه!
موسی به طور میرود، فاطمه (س) به خانه علی (ع)،ابراهیم با اسماعیل به قربانگاه ، محمد(ص) با علی به غدیر وحسین (ع) با همه هستیش به کربلا...
التماس دعا
عید قربان مبارک
پاسخ:
حاجتتون روا
عید شماهم مبارک
۲۳ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۶ ღ فاطمه ღ
سلاممممممم عیدت مبارک عجقم :))
پاسخ:
سلام
ممنونم عید شماهم مبارک :)
سلام
«خجسته باد عید قربان عید صالحان وارسته ، و عید اهل طاعت و تسلیم »


پاسخ:
سلام
ایام بر شما نیز گرامی باد
سلام..
عید بر شما مبارکــــــــــــــــ...

من به نمایندگی از صاحب این وب
http://tasnim313.blog.ir/
خواستم اطلاع بدم که لینکــــــــــــــــ شدید ...
به این وب هم سر بزنید...
خوشحال میشوند...
: )
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک
۲۳ مهر ۹۲ ، ۲۲:۵۵ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلامــــــــ
خداقوتــــــ
عید قربان عید عبادت و بندگی و عید اطاعت از قادر یکتا برشما تهنیت باد . . .
بروزمــــــ
التماس دعا
یازهراکربــــ بلا ان شاء الله
پاسخ:
سلام
ممنونم کربلایی جان
عید شما هم مبارک
۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۰:۴۵ مـَـ ه جَـبـیـטּ
» مسئله این است !
بودن یا نبودن ،،


اشتباه نکن .. این کامنت کاملن بِ این پست مربوطه ..
مثلن پی ه مد بودن یا پیِ مد نبودن

پاسخ:
:))

۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۳ سجاد عبدی
امروز امتحان ابراهیم...
امتحان اسماعیل ...
دیروز پرواز مسلم بر فراز دارالاماره ...
و اما امروز به بعد سه نقطه ( . . .) !

عید قربان بر شما مبارک...
▌║█║Copyright ©sajjadabdi ▌║█║
پاسخ:
ایام بر شما نیز گرامی باد
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۳:۱۱ سوشیانت ...
سلام
عید قربان مبارک
التماس دعا
یا علی...
پاسخ:
سلام
ایام بر شما نیز گرامی باد.
۲۴ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۷ غریبه غریب
بروزم خانمی
سلام...جان
من با این مدهای جدید که به شدت تحت تاثیر جامعه غرب است کاملا مخالفم ما باید لباسی را انتخاب بکنیم که که مطابق با عرف جامعه اسلامی مان باشد و زیبنده یک مسلمان ایرانی باشد وحجاب اسلامی رعایت بشود.
پاسخ:
سلام
ممنون از سانسورت هدی جان :)
انشالله که همین طور بشه.
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۹ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام

طرف مُد نیستم
اصولا 90درصد لباس هام رو مامانم میدوزند!
ولی همیشه سعی میکنم لباسام تمییز و اتو کشیده باشند!
و به روز لباس میپوشم!

خداقوتت+++++++++
یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:
سلام بر بنده ی خوب خدا

دست مادر شما درد نکنه :)
خوش به حالت من عاشق خیاطی هستم اما بلد نیستم :(
شما هم خدا قوت
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۲۶ مهر ۹۲ ، ۰۰:۰۷ پلڪــــ شیشـہ اے
ان شاء الله باهم میریم یادمیگیریم!
پاسخ:
ان شاالله :)
من خیلی دنباله این حرفا نیستم .
چرا اقرار میکنم به ظاهر توجه میکنم و همیشه دنباله سادگی و زیباایی ام.
ولی همیشه هرچیزی که خودم میپسندمو میخرم ...
به من چه که بزرگانه دنیایه لباس چی میپسندن .

کلن مد یه جریانه فکریه , باید ببینی با جریانه فکریه تو همسو هست یا نه .
شاید یه موقعی هم بود .
بستگی داره :)

پاسخ:
به به زیارت شما قبول
:)
بله دیگه . هرچیزی که خودت می پسندی ؛ نه هرچیزی رو که جمع میپسنده. چه بسا که ممکنه اون چیز، اصلا چیز خوبی نباشه (واج آراییی چیز D:)
واج آراییه چیز:))))
پاسخ:
مثلا میخاستم بگم ما ادبیات بلدیم D:

۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۶:۲۶ زهرا اکبری
سلام بانو جان:)
این حس و حال دغدغه مند و دخترانه ی وبلاگت رو خیلی دوس دارم
پابرجا باشی انشاالله :**
پاسخ:
سلام آبجی زهرا /ممنون نظر لطفته /سلامت باشی قربان شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">