مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

فاطمه

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۱۱ ب.ظ
من  عاشق فاطمه ام


 عجیب این نام را دوست داشت...

حتی وقتی به اشتباه به این نام او را می خواندند...

حتی وقتی نیتش در سفر مشهد میشد نامِ فاطمه...

وقتی یک نام معجزه می کرد...

وقتی تمام دل خوشی اش می شد فاطمه بودن ، فاطمه زیستن ، فاطمه گونه به پرواز درآمدن...

آخر نام مادرش بود... مادری که همیشه دوست داشتنی ماند...

دلش خوش بود که توسل کند فقط به نام مادر...

می گفت : من عاشق فاطمه ام...


به امید گوشه چشمی...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۹
خانم چادری

نظرات  (۳)

اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
سلام
ممنونم شما لطف دارید
موفق وپاینده باشید

یاعلی
http://abi021.blogfa.com



۱۸ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۴۰ خواهر رزمنده
هیچ کس نمی داند من چقدر خوشحال شدم که رسول خد ا(ص) مرا از ظاهر شدن در پیش چشم مردان معاف کر د . (حضرت فاطمه"س")
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
السلام علیک یاامّی یافاطمة الزهرا اغیثینی

دلم شانه مادر را میخواهد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">