مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

معرفی دو طرح خوب و نورانی

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۰۹ ب.ظ

سلام

ما که تا حالا طرح بد یا عادی به شما معرفی نکردیم درسته؟

امروز هم دو تا طرح خیلی خوب و نورانی رو می خواستم خدمتتون معرفی کنم:

1) طرح تقویم

این طرح کاربردی و در عین حال خیلی آسون، برای افرادی که نماز قضا دارند و نمی تونند برای خواندنش برنامه ریزی کنند خیلی مفیده.

من پیشنهاد می کنم به هیچ وجه این طرح رو از دست ندید حالا مقدمه اش رو بخونید اگه نخواستید اجرا نکنید

2) طرح 120 روز انس با قرآن تا میلاد مهدی موعود نذر مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف

پارسال که معرفی کردیم( ر.ک: معرفی یک کتاب معرکه ) دوستانی که شرکت کردند متوجه زیباییش شدند. بشتابید که مهلت ثبت نامش محدوده. ما خودمون از وقتی با این طرح آشنا شدیم ، مشتری دائم شدیم. معمولا برای بقیه هم همینطوره از بس نورانیت داره این طرح.

فرق این طرح با طرح های مشابهش اینه که 120 روز قبل از نیمه ی شعبان شروع میشه و روز آخر روزی که شما کتاب آسمانیمون رو یک بار با تامل ختم می کنید روز میلاد امام زمانمون هست. ضمن اینکه در این مدت روزانه در چندین ختم قرآن هم سهیم بوده اید.


نگرانی نوشت: نگرانم چون دو تا طرح خوب رو با هم معرفی کردم به یکیش اهمیت ندید ، می خواستم فقط دومی رو که وقتش محدوده معرفی کنم اولی رو بزارم بعد. ولی فکر کردم برای طرح اول هم نباید فرصتی رو از دست داد.

امید نوشت: خودتون حتما در این طرح شرکت کنید و بعد به دیگران هم آن را معرفی کنید (خانواده فامیل اطرافیان هم کلاسی ها هم مسجدی ها و ...) من امیدوارم مخاطبان این وبلاگ واسطه ی آشنایی بیشترین افراد با این دو طرح نورانی شوند

سفره های معنوی هرچه شرکت کنندگانش بیشتر باشند برکاتش برای همه بیشتر است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۲
خانم چادری

نظرات  (۳)

«دین بدون علم کور است و علم بدون دین لنگ است.»...
انیشتین
۰۷ اسفند ۹۱ ، ۲۳:۲۲ معبر سایبری فندرسک
سلام خواهر. عالیه احسنت احسنت

------------------------------------------------------------------
سلام
نظر لطف شماست.
دست خانم نویسنده وبلاگ من و چادرم خاطره ها درد نکنه.
۰۹ اسفند ۹۱ ، ۲۳:۰۷ اشعار فاطمی
سلام بر شما

وبلاگ خیلی خوب و پرمحتوایی بود.

اگر این وبلاگها زیاد بشوند بالاخره روی عده زیادی از جوانان و دختران اثر می گذارد. آخر بیشتر این افراد از پذیرش نصیحت و عمل به آن در بیرون و خانواده و محل کار و... طفره می رند و زیر بار نمی روند.

اما در اینترنت چون فضای مجازی است خود بخود برخورد می کنند و حساس می شوند بخوانند ببینند چه خبر است !

پیشنهاد من این است که از مطالب جذاب و جالب همراه با تصاویر جالب از چادر و عکس نوشته های جذاب استفاده نمایید.

در پناه امام زمان (عج) موفق و سرفراز باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">