مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

با چشمان کاملا باز...

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳ ق.ظ

هنوز بعضی از همکاراش تو بیمارستان بی حجاب بودن؛ همینطور بعضی از زن های فامیل، ولی مهین همیشه حجابش رو حفظ می کرد. واسه همین، بعضیا بهش توهین می کردن و می گفتن: «از تو بعیده که اینقدر ساده باشی و تحت تاثیر جو انقلاب قرار بگیری.آخه این چیه سرت کردی؟» مهین هم می گفت: «من به بقیه کاری ندارم و برای حجابم هدف دارم! چون مسئله حجاب رو از ته دل درک کردم و اصلا از روی سادگی و نادونی، با حجاب نشدم». به خونوادش هم که به خاطر این توهین ها ناراحت می شدن می گفت:« مطمئنم یه روز همینایی که به حجاب اهمیت نمیدن،بیشتر از من بهش مقید میشن!»

شهیده مهین دانشیان

شهادت: 1359

علت شهادت:بمباران ؛آبادان

برگرفته از:عروس خاک(صفحه 34)

چادرهای سرخ مرکز فرهنگی مطاف عشق وابسته به موسسه روایت سیره شهدا.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۵
خانم چادری

نظرات  (۱)

۰۵ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۳۶ ارحم الرحماء
برای حجابم هدف دارم...
رضایت قلبی مادر که مساوی ست با رضای خدا ...
پاسخ:
یه دعای زیبا از دوستم تقدیم به شما:
لبخند زیبای حضرت زهرا نصیبت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">