مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

تفاوت شیرین

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳ ب.ظ

گاهی چه شیرین، دلگیر میشوی وقتی...

چادرت تو را متفاوت میکند...


 با چادری که همراهش اعتقاداتت را سخت به بغل گرفته ای و تنها به مسیرت ادامه می دهی...

حتی وقتی

دیگران نخواهند همراهیت کنند...



موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۷
خانم چادری

نظرات  (۱۶)

من عاشق چادرم هستم !
حاضر نیستم با بهترین چیز توی دنیا عوضش کنم !

یه روزی بوی سوختگی چادر مادرم میومد.....
یازهرا
پاسخ:
ممنون از حضورتون
خوش اومدید.
سلام
در کــلاس حـــفظ تقوا و شـرف / دختران درّند و چــادر چون صــدف
بهترین سرمایه زن چادر است / زانکـه زن را زیـنت زن چـادر است
حـفظ چـــادر در سـرای اقــتدار / دخــــتران را هـست تــاج افـــتخار
پاسخ:
سلام
به به ممنون.
اصلا این تفاوتش م.ن رو کشته:)))
پاسخ:
D:

۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۰۳ ارحم الرحماء
چه وصف حالی شد این چند خط دلنوشته ....
"چادرت تو را متفاوت میکند..."
اسسم نبود خانمم:(
قربون دل مهربونت
یا علی مدد
پاسخ:
نبود!!! :((
چرا دلم میخواست اسمت باشه!دلم می خواست هما اسمش باشه، با پست جدید ارحم الرحما،اون هم با همراهش، باشه، فاطمهِ من بدون هیچ پستی و بدون دسترسی به هیچ اینترنتی باشه،دلم میخواست اسم یک عدد مائده باشه،دلم میخواست ...
انشالله به زودی نصیبتون...
برا دلِ ماهم دعا کنید که این روزها خیلی گرفته...

چادرم\
شاید سیاهی ات را دوست نداشته باشم
اما من با تو روسپیدم !


سلام خانوم چادری
پاسخ:
سلام
خیلی خوش اومدید
ممنون از حضورتون
Like
چقدر این نوشته حس آشنایی داشت....
پاسخ:
سلام
خوش اومدی مریم بانو
:)


من عاشق رنگ
مشکی زلال
چادرم هستم. . .
پاسخ:
:)

هوووم
مهم اینه من چادرمو دوس دارم :)
چادر خیلی خوبه. کاش میفهمیدن بی حجابا چقدر چادر شیرینه :(
پاسخ:
کاش...
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے
خیلی خاصه! خیلی!

یکی بود ک میگفت :
« تن هرکسی بوی خاص خودش رو داره ، چادر باعث میشه بوی خاص بدن خانم ها محفوظ بمونه از نامحرم.»

تاحالا این مدلی نشنیده بودم
دلم هری ریخت برای چادرم
پاسخ:
چه جالب! منم نشنیده بودم!!!
اصن خیلی حرفه ها!!

سلام.
با واژه واژه ی پست تان همذات پنداری کردم ..
محبت (!) اطرافیان که به منِ چادری زیاد می شود،
نگاه ش می کنم
چشمم که خوب سیر شد از دیدن اش
خوب که حظ بردم از داشتن اش
در گوش تار و پود اش برایش می خوانم:
«من از ان روز که در بند توام، آزادم»

مأجور باشید ان شاء الله.
پاسخ:
سلام

چه حس خوبی...

سلام به همه ی منتظران حضرت مهدی(ع) آنانکه اگر بنویسند از او می نویسند واگر بخوانند از او میخوانند به آنانکه دوست دارند درباره ی مولایشان بیشتر بدانند از گشت و گزار در اینترنت بدون سود ناراحتند و احساس می کنند اینگونه نمی شود به مولایشان کمک کنند........
با معرفی لینکی پر از کتاب هایی درباره ی مهدی موعود(عج) بروزیم و منتظر حضور نورانی شما
راستی شما هم میدونی من این پستو خیلی دوست دارم؟

التماس دعا یا زهرا(س)

۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۳۰ مـَـ ه جَـبـیـטּ
اوهوم

:)
پاسخ:
:)
سلام
من 12 سالمه خیلی چادر دوست دارم یه چند ماهی سر کردم اما وقتی چادر سر میکنم تنها کسی که خوشش میاد بابام و عمه هامن
راستش مسخرم میکنن واسه همینم دیگه سر نکردم اما به ماه نکشیده ÷شیمون شدم
با اطرافیانم چی کار کنم
راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام
خوش اومدی به اینجا.
کمکی که میتونم بهت بدم اینه که حتما حتما حتما به این لینک بری و مطالبش رو بخونی. http://khaterechador.blogfa.com/
میتونی از صاحب وبلاگ هم سوالاتت رو بپرسی و باهاشون درارتباط باشی.
موفق باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">