مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

من به این هتک حرمت اعتراض دارم...

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ق.ظ

××× خیلی مهم



(با کلیک راست و انتخاب view image می توانید تصویر و مطلب را در اندازه واقعی مشاهده کنید.)

مطالب مرتبط از همین حوالی :

ضروری نوشت

نبش قبر حجربن عدی
 
وقاهت وهابیون با حمله به مرقد مطهر حجربن عدی

شام بلا...

الا لعنه الله علی القوم الظالمین

حجربن عدی...

وهابیان پست ، چرا بس نمی کنید !



موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۲/۰۲/۱۹
خانم چادری

نظرات  (۱۲)

سلام. کارتون عالیه. می خوام یک داستان از ولایتمداری این شخصیت بزرگ براتون بگم.
زمانی که جلاد حکومت معاویه لعنت الله حجربن عدی و یارانش را می خواهد شهید کند. حجر به جلاد می گوید اگر ممکن است اول پسران من را گردن بزنید و بعد مرا. فرزندانش را گردن زدند. زمانی که نوبت حجر شد سوال کردند چرا؟ می گوید می ترسیدم زمانی که من را گردن بزنید محبت پدر فرزندی در فرندانم فوران کند و خدای نکرده به مولایم علی بی احترامی کنند.
موفق و پیروز باشید
پاسخ:
سلام
متشکرم از مطلب خوبی که ذکر کردید.
۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۱۳ ارحم الرحماء
سلام عزیزم
خدا لعنتشون کنه .......
دل آقامون چقدر شکست ........
پاسخ:
سلام خانمی
چقدر دلم برات تنگ شده...
بله...همینطوره
آقامون...
۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۵۱ سید امیر حسین حجازی
به وبم سر بزن اگه نظر دادی لینک میشی
لعنت الله علی القوم الظالمین
پاسخ:
سلام خواهری گلم
ممنون که اومدی
خدایـــــــــــا دلم به ســـــان قبله نماست
وقتی عقربه اش به سمت " تــــو " می ایستد، آرام می شــــ‌ـــ‌‌ـود...



سلام
ممنونم از حضور و نظر ارزشمند و زیبات
و ببخشید که دیر اومدم.امیدوارم در پناه خدای مهربون ایام به سلامتی و خوشی داشته باشی مهربون[لبخند][گل]
پاسخ:
سلام خانمی
چه متن زیبایی!
خواهش میکنم.
منم ممنون از حضور شما.
سلامت باشی.
الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد
ما هم اعتراض داریم

این چه وضعیه؟؟؟

پس کی میای آقا؟
پاسخ:
ای خدا...
برسان صاحبِ ما را...
آقا که خیلی دلشون میخواد بیان... این ماییم که...
:(
خدا لعنتشون کنه مهدی آمدنی نیست آوردنی است
پاسخ:
خدا لعنتشون کنه...
سلام
زیبا بود ...
به ماهم سری بزن
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان
انشالله
۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۰۸ خواهر رزمنده
خدا لعنت کنه دشمنان اسلام و دشمنان شیعیان را...
پاسخ:
انشالله
۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۲۳ فدایی امام خامنه ای (حفظه الله)
سلام به خواهر ولائیم
حالاکه دشمن دون شرم وحیا ندارد
شکر میکنم خدا را زهرا(س)نشان ندارد .....
یادمان باشد که امام زمان(عج)نزدیک به 1300
سال است که آمده !این مائیم که غائبیم
پاسخ:
سلام خواهر
بله همین طوره
ممنون از حضورت
سلام خانومی
ممنون برای انتشار این مطالب
پاسخ:
سلااااااااااااام
کجا بودی،دلمون تنگ شد!!!
وظیفه بود،خواهش میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">