مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

چادر برای زن بهتر است

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۵۲ ب.ظ

در خاطره یکی از همراهان امام راحل در «نوفل لوشاتو » می‌خوانیم:

«در مورد حجاب هم وقتی از فرانسه آمدم، هنوز با مانتو و شلوار و مقنعه بودم. یک بار در مهران، پایم صدمه دید و من با عصا و با همان مانتو و شلوار خدمت امام رفتم تا گزارش بدهم. امام فرمودند: اگر چادر ندارید، بگویم احمد برایتان بخرد.

 عرض کردم:  نه حاج آقا! چون به کوه می‌رفتم و اسلحه روی دوشم بود و فشنگ به کمرم و قمقمه به پهلویم و گاهی هم باید سه‌پایه تیربار را روی دوش می‌گرفتم، چادر سرکردن برایم دشوار بود.

فرمودند: چادر برای زن بهتر است.

من از آن روز چادر سر کردم.

حجاب برتر


× چه مسئولیت سنگینی!

×× چقدر سخت میشه یه جاهایی که از موضوعی خیلی مطمئنی،اما نتونی با قطعیت ، درست انجامش بدی!

××× هرچی باشه سخت تر از رسالت پیامبر (ص) که نیست...

×××× نمیدونم این وسط شیطان حرفش چیه!

××××× گمنامه! ارحم الرحما! دعا دعا...



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۵
خانم چادری

نظرات  (۱۱)

خانم مرضیه دباغ هستند ایشون.
ایکاش بتونیم همه وظایفمون رو خوب انجام بدیم
پاسخ:
خانم دباغ... ممنون که گفتی

انشالله
التماس دعا........
پاسخ:
 سلام عزیزم
من همش فکر میکنم تو نیستی! D:
پس کجایی!!
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه، من در خدمت شمام.
این هفته دیگه انشالله بیاید .خب!
۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۱۷ خواهر رزمنده
ان شاءالله که بتونیم بر شیطان غالب بشیم...
پاسخ:
انشالله
بسیار عالی بود.
کاش همه دل هایی آماده داشتند و پذیرای حرف.
شما هیچوقت ما رو نمیبینی:(((
پاسخ:
 هیچوقت!!!
(آیکون شخصی که صورتش شطرنجی شده)
:(
امشب تمام آیینه ها را صدا کنید

وقت اجابت است،رو به سوی خدا کنید

ای دوستان با آبرو در نزد حق

در لیله الرغائب مرا هم دعا کنید.

سلام بزرگوار ...
امشب بهترینها را از خدای خوبم برای شما آرزومندم.[لبخند]
امیدوارم بعد دعا برا فرج آقامون،ما رو هم از دعای خیرتان بی نصیب نفرمایید.[گل]
در پناه حق.[بدرود]
پاسخ:
سلام
متشکرم
استجابت دعاهایتان انشالله.
[گل]
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۱۰ جوان انقلابی
زنی که زیبایی اندیشه داشته باشد،زیبایی های بدنش را به نمایش نمیگذارد.

خدا قوت.
ممنون! خاطره جالبی بود ...
پاسخ:
خواهش میکنم :)
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۲۴ خواهر رزمنده
خواهر برای ما هم دعاکن...
پاسخ:
چشم
انشالله حاجت هات به زودی روا
سلام
بعضی وقت‌ها یک جمله کوچک از یک فرد بزرگ میتونه خیلی روی ما تاثیر بگذاره، مهم عمق نگاه فرده و داشتن گوش شنوا
پاسخ:
سلام
سلام

:)

چادرت ارزش است باور کن...


یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">