مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

به پاکیِ مساحت کعبه

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵ ق.ظ

به پرواز در می آیم وقتی روی شانه هایم می نشینی ...

به اوج می رسم وقتی با کعبه همرنگ می شوم ...

جزء جزء تار و پودت را دوست دارم ...

سایه ام می شوی وقتی در زیرِ خنکای آرامشت گام بر میدارم ...

در مقابلت همه ی رنگ ها ، رنگ باخته اند ...

تو مرا در خود می نشانی و من، نشستنت بر دلم را دوست دارم.

.

.

.

.

.

الحمدلله رب العالمین...



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۲
خانم چادری

نظرات  (۶)

۰۲ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۲ جوان انقلابی
به نظر من حجاب و چادر از ایران به اسلام رفته است.

ویل دورانت،کتاب تاریخ تمدن شرق


امام خامنه ای:

چادر،لباس ملی ماست.

چادر،پیش از آن که یک حجاب اسلامی باشد،یک حجاب ایرانی است

مال مردم ما و لباس ملی ماست.

پاسخ:
درخصوص صحبت های حضرت آقا درمورد حجاب،پستی را باعنوان "چادر،لباس ملی ماست " در وب قرار دادیم.
http://sallemutaslima.blog.ir/?page=6

متشکر از حضور شما
چقدر قشنگ نوشتی...
انشاا...همیشه مراقبش باشیم
یا زهرا
پاسخ:
سلام
ممنون آبجی :)
انشالله
حتما به ادرس زیر سر بزنید به خصوص امروز که میلاد آقاس :((

http://www.imamali-a.com/?part=482
پاسخ:
چشم ممنون
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۸ ارحم الرحماء
خیلی زیبا بود
اما
تیکه ی پایانی خیلی بیشتر به دل نشست !

جزاکم الله خیرا
پاسخ:
ممنون
:)
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۴ خواهر رزمنده
ممنونم خواهر خوبم. هنوز برام قابل باور نیست که مهدی عزیز و شیرین زبانمان رفت...
پاسخ:
خواهش می کنم خواهرم
انشالله خداوند به  قلب شما و پدرو مادرشون آرامش بده
سلام
پست جالبی بود. استفاده کردم.
پاسخ:
خداروشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">