مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

من یه نوکر در به درم...

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۷ ب.ظ


من یه نوکر دربدرم  
چندساله همش منتظرم  
 اسمم دربیاد برم حرم  
  لیست زائرا دست کیه
  هی خط می خورم چه سریه  
 می گن دعوتا با بی بییه   
حسین من هنوز جوونم  
  حسین منتظر می مونم
بازم از شما می خونم       
دوستو رفیقام چند دفعه رفتن حرم
چطور دلت میاد یبارم نرم
مردن من بهتره ازین زندگی
 دغ کردم از این همه شرمندگی
 امیرم بی تو می میرم
عکس کربلا رو دیواره
انگاری با من حرفی داره
هی سربسره من می زاره
 هی به من می گه نیا حرم
 بخدا منم یه نوکرم
کربلا نرم کجا برم
 حسین اشکامو نگاه کن
حسین گره هامو وا کن
حسین دردمو دواکن
کی می تونه هق هقه منو گوش کنه
 کی می تونه ناله هامو خاموش کنه
کاشکی می شد دوریتو فراموش کنم
کاشکی می شد قلبمو یه شیش گوش کنم
امیرم بی تو می میرم
خوش باشی اقا با زائرات
خوش بگذره با کبوترات
بین الحرمین قهرم باهات
 دوستم اومده از کربلا
سوخته دلمو با خاطرات
 اورده برام اب فرات
حسین ای خوابو قرارم
 حسین آبرو ندارم
حسین من بی کس و کارم
اشتی کن امشب با نوکرت
اقا تورو جون علی اکبرت
 دوباره فرصت بده تا جبران کنم
 دردای بی درمونم رو درمان کنم .

دریافت

۹۲/۰۳/۲۱
خانم چادری