مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

وقتی زن ها مهربان تر می شوند....

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۱ ب.ظ

این DVD مجموعه ای از سخنرانی های استاد پیرامون حجاب هست با نامِ "وقتی زن ها مهربان تر می شوند"
همچنین شامل :
تعاریف منفعلانۀ ارائه شده از حجاب و نیاز به تعاریف فعالانه
 تعاریف فعلانه از حجاب
 انگیزه‌های بی‌حجابی
 عوامل رواج بی‌حجابی
مردان متکبّر، اولین دشمنان حجاب
فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی فرهنگ حجاب
انگیزه‌های گسترش فرهنگ حجاب
 نقش حجاب در پیروزی حزب اسلامی ترکیه و پیروزی‌های حزب‌الله لبنان

این مجموعه محصولی ست از موسسه عصر بیان معنوی ناشر آثار استاد علیرضا پناهیان .
اگر روی تصویر کلیک کنید هدایت می شوید به قسمت دریافت کلیپ.






×× : حتما تهیه کنید و براش وقت بگذارید
×× : این مجموعه رو یکی از دوستان خوبم به من هدیه دادن :)
×× : التماس دعا خانم های مهربون و همسایه های گرامی


و اما یک خاطره زیبا که گفته بودم...

حدود 20 سالی بیشتر نداشت .شاید اگر بگویم دستمال سر از نوع میکروسکوپی ها سرش می کرد، بیشتر به واقعیت شبیه است تا بگویم روسری می پوشید! از آن دخترهایی بود که بقول بعضی می گویند: اخرشه! قبل ازماه رمضان بود. وقتی برای مشاوره به اتاق من آمد با روزهای قبل خیلی فرق می کرد مقنعه سر کرد هرچند هنوز موهایش بیرون بود اما آن تیپ کجا ،مقنعه امروزش کجا!؟

 

 داشتم از تعجب شاخ در می آوردم !  بدون مقدمه وب دون اینکه من سوالی کنم شروع کرد:  ((حاج آقا امروز اتفاقی خیلی عجیبی برام پیش اومده!))  هنوز از تعجب پوشش جدیدیش بیرون نیامده بودم که من را متعجب تر کرد. گفتم:  ((مگه چی شده؟!))  درحالی که با انرژی زیادمی خواست حرف بزند گفت:‌  ((حاج اقا! امروز وقتی سوار اتوبوس واحد شدم همین که خواستم برم و روی صندلی بنشینم یک دختر حدود 24 ساله ،محجبه، بامانتویی بسیار شیک، چادری اتو کشیده و بسیار مرتب با یک حجاب کامل و بسیار تمیز و شیک ،نگاهی به من کرد وبا لبخند محبت آمیزیش رو به من گفت:  ((خانم خوب بیا کنار من بنشین. )) 

 

با اینکه از تیپ مذهبی اش خوشم نمی آمد بدون هیچ حرفی رفتم کنارش بنشینم. هنوز درست و حسابی ننشسته بودم که مرا در لبخند محبت آمیزش غرق کرد و گفت :  ((من دانشجوی دانشگاه اصفهان هستم شما چیکار می کنی؟ ...))  با او گرم صحبت شدم بعد از مقداری صحبت آنچنان با من با محبت برخورد کرد که انگار سالها بود که او را می شناختم! و سالها بود که دوستش داشتم!

وسط صحبتهایش دیگر حرفهایش را نمی شنیدم فقط با اشتیاق نگاهش می کردم و پیش خودم می گفتم : ((خوشا به حال او! چقدر آرامشی دارد وقتی کنارش هستم و احساس خوبی دارم اگر مذهبی بودن این است کاش من هم مثل او مذهبی و محجبه بودم!))  آنچنان با اشتیاق و حسرت از آن دختر چادری سخن می گفت که تصور می کردم آرزویی غیر از اینکه مثل او چادری شو ندارد! 

 

حرف حاج آقا  به خواننده :  شاید تا آخر عمر دیگر هیچ وقت او را نبیند اما امر به معروف رفتاری این خانم مومنه اثرش را آنچنان برروان این دختر گذاشته بود که وقتی حرف می زد اشک در چشمانش جمع بود اشک از اینکه چرا من اینگونه هستم و نتوانسته ام مثل او با حجاب ، جذاب و مهربان باشم.  راستی شما چطوری امر به معروف و نهی از منکر می کنید ؟!

 منبع:  برگرفته از وب سایت خاطرات باورنکردنیِ یک حاج آقا



××بفرمایید حدیث:

امام رضا علیه السلام می فرمایند : مهر  و  رأفت خدا به زنان بیشتر از مردان است. حال اگر مردی موجب خوشحالی همسرش گردد ، خداوند او را در روز قیامت شادمان گرداند.  کافی،جلد 6

×× خاطره + حدیث از وب پیکایل .




موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۳۱
خانم چادری

نظرات  (۱۷)

سلام،خانومی
ممنون دانلودش کردم
پاسخ:
سلام
خوهش میکنم
:)
ممنون
ممنون
دوست داشتم خاطرشو...:)
پاسخ:
:)
جالب بود :)
پاسخ:
:)
۰۱ تیر ۹۲ ، ۰۶:۵۸ شمیم مهدی
چه قدر قشنگ بود!
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
:)
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۹ جوان انقلابی
سلام، کلیپ رو من خودم نگرفتم، راستش رو گفتم! :) ولی به اطرافیان که بیشتر مصداق این موضوع قرار میگیرند توصیه میکنم که تهیه کنند.

و راجع به خاطره:

خدا به ما هم توفیق امر به معروف بده :|

یا ریحان
پاسخ:
دست شما درد نکنه

انشالله
سلام؛
حرف های آقای پناهیان همیشه تازه و دلنشینه.

+اعیاد عزیز شعبانیه مبارکتون باشه.

موفق باشید.
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
بر شما هم مبارک
:)
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۶ هما یوسفی
عنوان رو که دیدم یاد حدیثی افتادم که مضمونش این بود
محجبه ها فرشته اند...
+
یک بویی داره غبارش که نگو هنوز بعد دو سال بو بهشت میده
پاسخ:
خوش به سعادتت
بهشت حرم انشالله به زودی نصیبت...
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۸ جوان انقلابی
مشب بهشت را به تماشا گذاشتند

امشب نمک به سفره دنیا گذاشتند

امشب به روی دامن نرجس از آسمان

ماهی به نام مهدی زهرا گذاشتند

امشب به خانه حسن عسگری برو

چون راه را برای همه وا گذاشتند

از بس که آمدند پی دست بوسی اش

از بس زیاد دل روی دل جا گذاشتند!

یوسف ببین که آخر صف ایستاده است

او را برای نوبت فردا گذاشتند

لیلا صفات ها همه مجنون صفت شدند

از عشق سر به دامن صحرا گذاشتند...

السلام علیک یا اباصالح المهدی(عجل الله تعالی فرجه)

عیدتان مبارک
پاسخ:
سپاس
عیدشما هم مبارک...
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۰ سید میلاد موسوی
فیثاغورث: خشم با دیوانگی آغاز می شود و با پشیمانی پایان می پذیرد
.: بنام پروردگار دادار :.
درود فراوان؛
با نوشته هایی با سرنوشتار:
+ مهدی در آینه کلام معصومین
+ مهدی، ای همیشه بهترین
+ چگونگی ولادت امام زمان در عصر خفقان و تهدید
+ درسی از نهج البلاغه (1)
بروز شدیم؛ منتظر دیده تان هستیم..
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۳ مبارز سایبر
میلاد منجی عالم بشریت مبارک
با عملتون جای صدقه حضرت را سلامت نگه دارین
سهمتون یه عمل
پاسخ:
برشما هم مبارک

انشالله
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۱ سفیـــر نـــور
سلام
عیدتون مبارک همسنگر

.

دعامون کنید
یازهرا
پاسخ:
سلام عید شما هم مبارک
حاجتتون روا
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۶ محمد حسین خانی کوثرخیزی
سلام
عیدتون مبارک

التماس دعا
پاسخ:
سلام
برشما نیز...
حاجتتان روا.
عشق است عشق
و پست جدید :)
پاسخ:
:))
۰۶ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۰ زهرا اکبری
خیلی خوبه که هیمشه بهترین ها رو برای خواننده های وبلاگت داری:)
ممنونم
پاسخ:
بهترین ها هستن همیشه و ما از حضورشون استفاده میکنیم مثل دوستان خوبی مثلِ شما و همسایگانمون
:)
۲۳ دی ۹۲ ، ۲۰:۳۴ مـَـ ه جَـبـیـטּ
حدیثش رو دوس داشتم :)
پاسخ:
:-)
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۲ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام آبجی خانوم

دلم لرزید چه خاطره ای!
حاج آقا همیشه عالی صحبت میکنن! به عمق جان میشینه حرف هاشون!

التماس دعا
خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:
سلام بانو جان :)

بله هیمینطوره :)
حاجت هات روا ان شالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">