مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

من چادرم را دوست دارم

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۸ ب.ظ


کیهان: من چادرم را دوست دارم، چرا که سیاهیش نشانه رفته و بر زمین نشانده است هرچه سیاهی و ظلمت را، هرچه نگاه زهرآلود را!

من چادرم را دوست دارم، چرا که سنگینی نجابتش، خم کرده است کمر دشمنان را و حصار امن و ایمنش، نقش برآب کرده است نقشه‌های بدخواهان و هرزه‌دلان را!
 
من چادرم را دوست دارم، چرا که سلاح من در جنگ نرم با دشمن است و خاکریزهای آنان را چه ماهرانه فتح می‌کند. بدون این سلاح قافیه جنگ را از همان ابتدا باخته‌ام و با آن، جبهه اراده و فکر و عزم دشمن را سنگر به سنگر فتح کرده‌ام!
 
من چادرم را دوست دارم و آن احساس زیبا، امنیت و آرامشی که از داشتنش دارم، هیچگاه با نگاه‌های سنگین عوض نمی‌کنم!
 
من چادرم را دوست دارم، چرا که مرا یاد کوچه‌های غریب مدینه می‌اندازد، یاد چادر خاکی زهرای اطهر(س) و چه پیوند زیبایی بین چادر فاطمه(س) و ولایت علی(ع) است. شاید اگر آن روز حرمت چادر زهرا(س) حفظ می‌شد، به زیر دست و پا نمی‌افتاد، هیچگاه علی(ع) خانه‌نشین نمی‌شد!
 
من چادرم را دوست دارم، چرا که هرگاه می‌ایستم و آن را با افتخار به سر می‌کنم، به یاد هزاران شهیدی می‌افتم که بر خاک افتادند تا زنان ایران زمین با وقار بایستند!
 
سرخی خونشان فرش انقلاب شد تا سیاهی چادر زنانی چون من برافراشته بماند، در سطر سطر وصیت‌نامه‌هایشان اینگونه مرا به رعایت حجاب سفارش کردند:
 
«خواهرم، محجوب باش و باتقوا، که شمایید که دشمن را با چادر سیاهتان و تقوایتان می‌کشید. حجاب تو سنگر تو است، تو از داخل حجاب دشمن را می‌بینی و دشمن تو را نمی‌بینید.» (1)
 
من چادرم را دوست دارم، چرا که به این سخن گهربار مولایم علی(ع) یقین دارم که فرمودند: «بهترین لباس، لباسی است که تو را از خدا به خود مشغول نسازد» و چادر مصداق کامل این گفتار است، برترین پوششی است که مرا به خدای مهربان وصل می‌کند و مرا از هرچه غیر اوست جدا می‌سازد.
 
من چادرم را دوست دارم، چرا که همین سخن رهبر و مقتدایم امام خامنه‌ای برایم بزرگترین و قاطع‌ترین حجت است که در بحث حجاب و عفاف فرمودند: «چادر یک نشانه ملی است، هیچ اشکالی هم ندارد. هیچ منافاتی با هیچ نوعی تحرکی هم در زن ندارد. اگر واقعا بنای تحرک یا کار اجتماعی و کار سیاسی و کار فکری باشد. لباس رسمی زن می‌تواند چادر باشد و همان‌طور که عرض کردم چادر بهترین نوع حجاب است.» (2)
 
من چادرم را دوست دارم، چرا که شاید مُحرمی، این افتخار نصیبش شود که خیمه‌گاه عزاداران حسینی گردد. آن روز که پسرم بیاید و چادر مرا بخواهد و با همبازی‌هایش در کوچه عزای حسین(ع) برپا کند!
 
من چادرم را دوست دارم، چرا که چادر برای من نماد عفاف است و حجاب، نماد نه گفتن به تمام آرزوهای رنگارنگ دنیایی، نماد فاطمه‌وار زیستن و خدایی شدن!
 
من چادرم را دوست دارم...
 
___________________
1-فرازی از وصیت‌نامه شهید رحیم آنجفی
2-دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای شورای فرهنگی اجتماعی زنان، سال 1370

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۷
خانم چادری

نظرات  (۲۴)

۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۰ یاسین کوچک
سلام...
.
.
شگفتیهای خدا بروز شد...
.
خوشحال میشم دوباره بیای.....
.
با موضوع................جانوری عجیب در بیابان!!!!
۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۳ محمد حسین خانی کوثرخیزی
بسیار عالی ممنون
التماس دعا
۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۱ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با دو تا پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۲:۱۱ بے بازگشتــــ ...
هرچه خواستیم بگوییم در این متن خلاصه شده بود
:-)
حرفی نیس، گفتنی ها گفته شد
پاسخ:
:)
۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۹ زهرا اکبری
سلام بانو جان:)
ما هم دوست داریم با همه ی شدت کرمای اینروزها:)
پاسخ:
سلام عزیزم
:)
۲۸ تیر ۹۲ ، ۰۰:۱۲ جوان انقلابی
سلام، پست قابل تاملی بود.

با توجه به این پست من یه کتابی رو معرفی میکنم شاید خریده باشین یا نخریده باشین!

اسم کتاب: چی شد چادری شدم

خواهران یا برادران کتابه خوبیه برای مطالعه، حتما تهیه کنید.

یاریحان
پاسخ:
سلام
ممنون از معرفی کتاب
بله بسیار کتاب خوبی هست
وبلاگشون در جشنواره کشوری حجاب (91)، رتبه دوم یا سوم رو کسب کرد.
۲۸ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۸ سوشیانت ...
سلام
ما به شما سر نزنیم شما هم سر نمیزنید؟؟
پست زیبایی بود
یا علی...
پاسخ:
 سلام

چرا سر میزنیم.

۲۸ تیر ۹۲ ، ۰۳:۰۰ گروه علمی فرهنگی آشنا(محمدحسن)
سلام
طاعات و عباداتتون قبول درگاه خداوند
ما را هم در دعاهایتان فراموش نفرمایید
لینک دانلود یک سخنرانی بسیار عالی در مورد حجاب آماده شده انشاالله این سخنرانی حدود ۱۰۰ دقیقه ای رو دانلود بفرمایید و نظر ارزشمندتون هم اعلام بفرمایید... که البته در مورد مضرات ماهواره و مد و مشکلات اجتماعی دیگر هم مطالب ارزنده ای داره...
خیلی عالیه
انشاالله اگر دوست داشتید لینک دانلودش رو بذارید تو وبلاگ ارزشمندتون
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان
متشکر
۲۸ تیر ۹۲ ، ۰۵:۱۹ عاطفه دهقانی
سلام
ما نیز دوست داریم
پاسخ:
سلام عاطفه گل بانو
عبادتتون قبول
:)
من چادرم را دوست دارم

عشق که دلیل نمیخواد...
پاسخ:
:-)
سلام

من هم چادر همسرم را دوست دارم...

اصن زن بدون چادر مثه طاووس بدون دم میمونه(نمیدونم این مثالو از کجا آوردم خدائی!!!)

دم همه خانومای چادری گرم اونم تو این هوا

اگه جای خدا بودم اون دنیا تو بهشت یه اسپلیتر (کولر گازی) خفن و گنده براشون میذاشتم که حسابی حال کنن.
+آب هویج بستنی یخ
+یخ در بهشت
+نوشابه تگری که یخ توشه
+ازینا که نمیدونم اسمش چیه! مهم اینه یخ توشه

خلاصه اگه خدا بودم حسابی حال میدادم بهشون دیگه...
البت مذاکرات لازم انجام شده و ما پیشنهاداتمون رو به خدا ارائه دادیم. حالا قرار شده بررسی کنن تا هفته آینده جواب بدن.

انشاالله که به نتیجه برسیم با خدا!

دعا کنین
یاعلی
پاسخ:
سلام حاجتهاتون روا.
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۷ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
به روزم با:
+منبر مجازی
یازهرا(س)

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۷ سجاد عبدی
زیبا بود
مرسی...
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۹ سید گمنام
بی حکمت نیست
رنگ سیاه چادر را میگویم
اینکه تمام تابش خورشید را میگیرد
تا ذخیره کند
الی یوم القیامه...
پاسخ:
الی یوم القیامه... بسیار عالی
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۱ دومین موج وبلاگی صبر ریحانه‌ها
دومین دوره موج صبر ریحانه‌هاست. و دعوت می‌کنیم از تمام کسانی که قلمی در دست دارند و می نویسند و طراحانی که طرح می زنند در زمینه کلی روزه+گرما+حجاب، و موضوعات پیشنهادی:

دختران؛ راه‌کارها، تجربه‌ها و تاثیرگزاری حفظ حجاب
مادران؛ راه‌کارهای تربیتی حجاب برای فرزندان و تجربه‌های این راه
همسران؛ من برای حجاب همسر خود چه کرده‌ام؟ (ویژه آقایان)

قالب آثار:
ادبی؛ مینی‌مال، کوتاه‌ نوشته‌های ادبی، شعر و خاطره
گرافیک؛ پوستر، اینفوگرافی، تصویرسازی
منت می‌گذارید که می‌نویسید و وقت می گذارید، و درنهایت از طریق سایت موج به آدرس Reyhaaneha.ir و یا ایمیل موج به آدرس Reyhaaneha@gmail.com نهایتا تا عید سعید فطر در اختیار ما قرار دهید.
پاسخ:
ممنون از حضورتان
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۲ هما یوسفی
م.ن عاشق چادرمم چون باهاش بیشتر از هر وقت دیگه شبیه مادرم میشم..
چادرم رو بغل میکنم میبوسمش و جونم هم براش میدم:)
تف به ریا:)
یا علی
پاسخ:
سلام
:)
آخ گفتی آخ گفتی
 تف به ریا D:

۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۲ جابر رضاپور
موفق باشید
پاسخ:
ممنون از حضورتان
۲۸ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۷ فاطمه سادات
سلام خواهرم تصویر زیبایی بود.منتظرم سربزنید
یاعلی
پاسخ:
سلام :)
ممنون از حضورت
چشم انشالله
۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۶ سمیه ناصری
چادر..........حاضر نیستم با هیچی عوضش کنم
به جونم بنده

قشنگترین دختر دنیا میشم........( فوران اعتماد به نفس)
پاسخ:
:))))))

خَعلی جالب بود :)
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۰ ارحم الرحماء
زیر سیاهی علم ِ چادرم نفس تازه میکنم در این روزهایی که آلودگی بیداد میکند ...

سلام عزیز ِ خواهر
خیلی زیبا بود این پست ! هم متن و هم تصویرش :)
طاعاتت قبول
خیلی التماس دعااا
پاسخ:
سلام خواهرجونم سلام چقدر زیبا نوشتی ممنون چشم حاجتهاتون روا ممنون. :-*
التماااس دعاااا
پاسخ:
سلام :-) چشم
دورو برم را که دیشب نگاه می کردم متعجب شده بودم!
این همه خانم چادری داریم پس چرا فقط باید در راهپیمایی ها و مراسمات مذهبی ببینیمشان؟
نگذارید...
نگذارید غریب شود چادرتان...
مسجد ارک بودم
دیشب
پاسخ:
این سوال ذهن ما رو هم مشغول کرده بود .

عالی بود دوست عزیز
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۵۶ مادر خوبی ها
عالیه
به منم سر بزن دوستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">