مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

یا زهرا

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۱ ق.ظ
خبرنگار در مصاحبه اش در روز 65/9/14  (پنج ماه قبل از شهادت) از شهید تورجی زاده میپرسند :

چه پیامی برای مردم دارید؟
و ایشون پاسخ میدن:

ما ساکن جبهه و اهل جبهه شده ایم .
هر دفعه به عنوان مهمان به شهر شما وارد می شویم مسائلی را می بینیم که تذکرش لازم است !
اول اینکه مسئله حجاب را باید تذکر بدهم . که متأسفانه رعایت نمی شود . ما هر شهیدی که به خون می غلطد ، وصیتنامه اش را که می خوانیم مسئله حجاب را تذکر داده . من از مسئولین می خواهم اگر واقعاً نمی توانند جلوی این مسائل را بگیرند ما خودمان بیاییم و جلوی این مسائل را بگیریم .
از آنهایی که عامل این مسائل هستند می خواهیم که از بازی کردن با خون شهیدان دست بردارند ... اینها باید حل شود و به لطف خدا این منکر از جامعه اسلامی بیرون رود .
به جوانهای شهرمان هم می گویم هرکس می خواهد عُرفای واقعی را ببیند باید بیایند در جبهه ، اینجا مرکز عرفان است . اینجا مرکز یقین واقعی است .






××: خودشان که فردای قیامت آمدند و جلو ات ایستادند،.......... چی داری بگی!!!
××: خودشان را که از جانِ شان گذشتند را می گویم ها!
××: دوباره مطلب را بخوان.... اگر واقعاً نمی توانند جلوی این مسائل را بگیرند ما خودمان بیاییم و جلوی این مسائل را بگیریم .
××: مسئولین و غیر مسئولین، تک تک ماها و شماها فردای قیامت مسئولیم... نگویید نگفتید با خون شهدا بازی نکنید! نگویید نگفتید ما نمیدانستیم آنها در خونشان غلط زدند! نگویید نگفتید آن ها را فردای قیامت میبینیم و ....
××××××××: از من که نه؛ از خودشان گفتن بود. خود دانید(یم).
××: کتاب "یا زهرا" رو لطفا بخونید.

خیلی بعدن نوشت: یک نفر پیام فوری دادن که در انتهای این پست کامنتشون هست.درصورت تمایل به وبشون بشتابید.

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۹
خانم چادری

نظرات  (۳۰)

عزیزم:(
کتاب یا زهرا رو بخونید
مداحی هاشون هم فوق العاده اس
+
http://bayanbox.ir/id/3168201561034684088?info
:((((
دعام کن:(
یا علی
پاسخ:
بله خیلی کتاب مهمیه. علاوه بر خیلی خوب بودنش
من هنوز مداحی هاشون رو گوش ندادم.
ممنون از لینک دارم گوش میدم.
چشم حاجت هات روا
خدا توفیقتون بده
تو این شبای قدر یکی از مهمترین دعاهامون این باشه که خدا ، بانوان جامعه رو به زره حجاب و مردامون به اسلحه تقوا مجهز بکنه . التماس دعا داریم
پاسخ:
انشالله
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۰۷ محمد حسین خانی کوثرخیزی
ممنون
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۰۹ یک آخرالزمانی
سلام
خسته نباشید
وبلاگ زیبا
و بی نظیری دارید
خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید
یاعلی
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۴۳ عاطفه دهقانی
سلام
خیلی عمیق و تکان دهنده بود
ممنون از این پست زیبا
دعا بفرمایید
پاسخ:
سلام عزیزم
حاجت هات روا
کتابشون رو اگه نخوندی حتما بخون خانمی.
کل کتابشون همین طوریه.
سلام
خدا قوت...
شهادت مولا رو تسلیت میگم.
با سه طرح برای حضرت امیر (ع) بروزیم.

التماس دعا
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۸ بے بازگشتــــ ...
ای بابا ... چی باید گفت ...
یه سریا رو میبینی کلا به هیچی اعتقاد ندارن... کلا تعطیلن، کم هم نیستن ها، اتفاقا هر روز هم دارن بیشتر میشن، اصلا میگن اسلام چیه؟ شهید کیه؟ تازه تو وافکاره تورو هم مسخره میکنند...
پاسخ:
این یسری ها رو اطرافم میبینم بی بازگشت ....
:(
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۰ بے بازگشتــــ ...
آهان یاده یه خاطره افتادم ... اتفاقا من تو دانشگاه یه دوست یا بهتر بگم یه هم کلاسی داشتم که خداوکیلی بچه خوبی بود من تو این 4سال ندیدم پشت کسی حرف بزنه یا دروغ و غیبت کنه و مسائل اخلاقی از این قبیل رعایت میکرد.
یه بار یادمه با خنده تعریف میکرد که براشون مهمون اومده گویا مهمونشون میخواسته نماز بخونه اما اینا مُهر نداشتند، بعد رفتن از همسایه بالاییشون مُهر گرفتن اون وقت فهمیدن که راستی قبله کدوم طرفه اصلن :))
بعد اون وقت به نظرت من برم به این آدم بگم خواهرم حجابتو رعایت کن! اون میخنده میگه حجاب یعنی چی اصن؟! شهید کیه؟ اصن نمیفهمن این چیزارو اصن براشون تعریف نشدس... باور کن از این آدما اصن کم نیستن، تازه روزبه روزم داره بیشتر میشه، یکی بود با اعتماد به نفس کامل وایستاده بود میگفت من اسلامو قبول ندارم من دینمو عوض کردم من زردتشی شدم! خندم گرفته بود، میخواستم بهش بگم بیا فقط 10 دقیقه راجب زردتشتو افکارشون صحبت کن، میخواستم بهش بگم اصن سهروردی رو میشناسی؟ شیخ اشراق؟ از بزرگای اسلام، که سالها با زردتشتی ها زندگی کرده بود خیلی دینشونو قبول داشت حتی یکی از دلایل اعدامش به خاطره مطالبی بود که درباره زردتشت نوشته بود اما اول و آخر میگفت اسلام فرای همه ادیانه، اسلام کامل ترینه، اسلام بی نهایته،
بعد حالا تو وایستادی با افتخار میگی من اسلامو قبول ندارم شدم زردتشتی، به خدا اگه 10 دقیقه بتونی راجب زردتشت و اهورا مزدا صحبت کنی، فقط یه جمله بلدی: پندار نیک، کردار نیک، گفتار نیک، حتی تفسیرشم بلد نیستی :))
آخه تو بگو به این جور آدما چی میشه گفت؟!!!!!!
پاسخ:
من ینفر رو خیلی خوب میشناسم که نماز میخوند،روزه میگرفت،برا امام حسین سینه میزد،اما حالا .... بقیه شو بگم؟

اینجور آدم ها هستن. بچه هایی هم که ازاین خانواه ها سر از حجاب و غیره درمیارن،بعضی هاشون واقعا با مشکل رو برو میشن.نمیدونم اطلاعاتم و مطالاعاتم واقعا در اون حدی نیست که پاسخ گویِ این مسائل و حلالش باشم. مراقب خودم باشم خیلی کار کردم.
اکثر ما همون چیزی هستیم که خانواده ، ما رو به اون شکل تربیت کرده و به بار اورده. خیلی مسائل از پایه شروع میشه.
تربیت ولایی حاج آقا پناهیان لینکشو میزارم بفرمایید :
http://gomnam.ir/index.php/2013-04-05-08-27-34/viewcategory/255-
خیلی خوبه، در این موارد هم یجورایی توضیح داده شده.
چقدر بزرگ فکر میکردند ...

خدا برامون جا پایه اونها گذاشتن رو رقم بزنه این شبا انشالله ...
پاسخ:
انشالله
:)

۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۴ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
قلمتان مستدام...
یازهرا..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام بانو جان
سلام هم سنگر عزیز وبلاگ خوب داری خدا قوت
شبکه های وهابی: به زیارت حرم بروید!!
عنوان مطلبی است که تازه کار کرده ام و در آن فتوی به تخریب قبر حضرت زینب سلام الله علیها و رفتار مغرضانه و متناقضانه با قبور ائمه علیهم السلام و قبور صحابه به چشم می خورد.
منت گذاشته و با انتشار و معرفی این مطلب و این وبلاگ کمک کنید تا عدع بیشتری از شیعیان با خیانت ها و جنایت های وهابیت این فرقه جعلی و دست ساز انگلیسی آشنا شوند.
علی نگهدارت
حبیب هادی
پاسخ:
سلام / ممنون ازحضورتان / انشالله
التماس دعای فراااااااااااااااااااااوان
:)
ماشالله به این اراده من یکی که کم آووردم در بحث راجع به حجاب
:)
پاسخ:
سلام علیکم خواهر /حاجت هات روا انشالله / کدوم اراده خواهری! بامنی! اراده چیه؟ چندحرفیه؟ تو جیب جا میشه! / خخخخخخ 
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۶ سفیـــر نـــور

سلام
امشب ماام جز لیست دعاتون باشم تروخدااا
دعامون کنید
یازهرا(س)
پاسخ:
سلام
چشم حاجت هات روا
:)
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۱ ارحم الرحماء
یادش بخیر... این کتاب رو با هم خریدیم ظاهرا ! ر:
پاسخ:
آره یادش خیلی بخیر / خیلی خوش گذشت / کتابارو شما بمن نشون دادی ،وقتی که از یادمان هویزه اومدیم بیرون و داشتن نمایشگاه رو میبستن،وقتی نشونم دادی باسر پریدم داخل / اتفاقا وقتی داشتم این پست رو مینوشتم،یاد اون شب بودم .یه خاطره اون شب روهم نوشتم اما پاکش کردم./ چقدر دلم برا اونجا پر میکشه!! ارحماالرحما،میشه یعنی دوباره همه باهم بریم!
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۲ سمیه ناصری
ایراد از اینه که مسئولین ما....دچار التقاد در مبانی دینی شدن
وقتی دین از سیاست جدا بشه...احساس تکلیفی هم وجود نداره
باید جلوی این طرز تفکر ایستاد
مبانی دینی به صورت کلی که حجاب بخشی از اونه باید لازم و ملزوم کار مسئولان ما باشه
.
ممنون بابت کتاب........
.
عاقبت بخیر باشی...خواهر گلم
پاسخ:
سلام آبجی گلم خواهش میکنم. / سلامت باشی./ به آبجی نرگس هم سلام برسون / ممنون بابت کامنت و مهربونی هات
التماس دعا در این شب ها

یا حیـــــــــــدر

ــــــــــــــــ

کاش بمانم حیــــــــــــدری
جای تامل داره
ولی اونی که باید تامل کنه...
نمیکنه..
انشاالله هممون از هدایت ویژه الهی بهرمند شیم
آپم و منتظرتون
یاعلی...
پاسخ:
سلام
رسیدن بخیر
چشم :)
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۰ ارحم الرحماء
آره عزیزم اگه خدا بخواد حتما میشه :*
پاسخ:
انشالله :)
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۸ سیّدمیلاد موسوی
:)
کامیاب باشید..
http://ta-hamishe.blog.ir/1392/05/10/%D8%AE%D8%B7%D8%B1

خطر ...
سلام
بسیار زیبا و قابل تأمل...

ای کاش این مسائل را رعایت کنیم...

التماس دعا
پاسخ:
سلام
:)
سلام خانومی، طاعات قبول
ممنون برای معرفی کتاب، انشاالله تهیه و مطالعه می‌کنم
شادی روح این شهید بزرگوار و تمامی شهــدا اسلام، صلوات ..
پاسخ:
سلام هدی عزیزم اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم. ممنون که سر زدی. انشالله حاجتهات روا بشه .
سلام
این یه تیکه که گفتید با خون شهدا بازی نکنیم خیلی قشنگ بود.
تاثیر گذار
وضع بانوان کشورمون خیلی بد شده حتی غیرت مردا رو هم باد برده
ای خدا :(
یا علی...
پاسخ:
سلام
خودشان گفتند، ما هم کپی کردیم
ممنون از حضورشما.
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۳۰ پرستوی کانال کمیل
سلام
حضرت رسول خدا در مجالس عروسی زنانه
با حضورتون روشنی و گرما ببخشید
منتظرتون هستم
یا زهرا(سلام لله علیها)
خب چیه دلمون برات تنگ شده بود هویجوری
:)
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
قوربون دلت :*
ممنونم :)
شما چرا کامنت دونیتون بسته ست!! خب دل ما هم تنگ میشه :(
فوری! فوری!
سلام.
با مطلب جدیدی در پاسخ به یکی از برادران بلاگی به روز هستم.
+ مرگ بر اسرائیل + تحلیل پیرامون این رژیم جعلی و غاصب
......
به جهت ترویج این مطلب و همچنین محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی و همچنین یاری به کودکان و مظلومان فلسطینی ما را در انتشار ان یاری دهید.
یا علی...
www.labeik.blog.ir
سلام
عجب عکس زیبایی از شهید تورجی زاده گذاشتید
انفاقاً یه بار یه پستی گذاشته بودم به اسم شهید مشکل گشا که در گلستان شهدای شهرمونه و مشکل جوونا رو حل میکنن
انشاالله دعا در حقمون کنند
پاسخ:
سلام
انشالله
سلام.
من فکر میکنم اینکه حجاب انقدر داره کمرنگ باشه یه کمم خود با حجاب ها مقصر باشن...
چون حجاب اصله ولی ما کم کم داریم میکشونیمش سمت فرع...
باید خیلی بحث بشه در موردش...
که حجاب به اصلیت خودش بر گرده...
.
اینکه وقتی توی مجلسی صحبت حجاب میشه و بعد بلافاصله بحث گشت ارشاد پیش کشیده میشه اصلا خوب نیست...
.
چه قدر شلخته نوشتم!!!!! اصلا معلوم نشد چی گفتم.
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورت بانو
منظورتون از اینکه ما داریم میکشونیمش به فرع، چه کسانی هستن؟
ما هم با گشت ارشاد موافق نیستیم . در پست های قبل بچه ها  راجعبش صحبت هم کردن.
ممنون که سر زدی.
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۲ جوان انقلابی
اوه اوه! خیلی پست قابل تاملی بود!

یا خود خدا!
من یه نذری دارم اگر براورده بشه به جای اینکه ازمادرم بخوام اش بپزه چادر سر میکنم البته الانم حجابم کامله کامله...شما هم دعام کنین
پاسخ:
سلام
:)
اینو لطفا بخونید جالبه http://khaterechador.blogfa.com/post-325.aspx
یادمه یکی از دوستام دوران کنکور میگفت، اگه پزشکی قبول بشم، چادر سر میزارم! ینفر هم میگفت هروقت رفتم کربلا ، بعدش چادری میشم...
انشالله که حاجتت روا بشی. اما یکاری کن، اگه دوست داری از همین الان چادر رو سرت کن، به نیت برآورده شدن حاجتت...
چشم دعا میکنیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">