مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

واسه چی چادر؟

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۵ ب.ظ

داشتم در نگارخانه دوری میزدم، این تصویر زیبا رو دیدم
دقیقا از اینجا

خدا برا بابا مامانش حفظش کنه



موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۷
خانم چادری

نظرات  (۲۱)

چادر نوعی پوشش گسترده و سر تا سری با وسعت کافی میباشد که زنان مسلمان آن را روی همه ی لباس های خود می پوشند به گونه ای که تمامی لباس ها، حجم اندام، پستی و بلندی بدن و زیور آلات آن ها را مخفی می نماید.
بنابر این لباس و پوشش هایی از قبیل: مانتو، مقنعه، روسری و بلوز و شلوار و چادر نازک که برجستگی بدن را نمابان نموده و باعث خود نمایی و .... باشد از دایره ی تعریف حجاب و پوشش اسلامی خارج است. و از میان چادر ها تنها رنگ مشکی، رنگ خاموش، صامت، نگاه شکن و نشانه ی هیبت، ابهت، عفت و حافظ شخصیت و متانت زن می باشد
یا علی...
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۱ ارحم الرحماء
با چادر متفاوت میشم چون راهمو پیدا کردم
مستقیم ِ مستقیم تا به خدا ...
صراط مستقیم ....
سلام آحی جون، گفتم به شما هم خبرشو بدم
کارگاه داستان نویسی شروع به کار کرد ...
منتظرت هستیم ...

http://1moallem.blog.ir/
:)

حجابم خدمتت عارضم که فکر کنم حضرت زهرام بودن چادر رو انتخاب میکردن لذا ما نیز چادر رو انتخاب نمودیم:))یا علی
پاسخ:
ممنون از خبر :)
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۶ بے بازگشتــــ ...
به هرحال قرار نیس نمره 20 رو به هرکسی بدن، با 14 13 هم میشه پاس شد، اما واقعا استادت به اونیکه نمرش بیسته به اون چشم نگاه میکنه که به 13 نگاه میکنه؟ خدا چی؟ اگه خدا به جای استادت بود چی، بازم به یک چشم نگاه میکنه به اونی که همه تلاششو میکنه تا بنده بهتری باشه، تا شاگرد زرنگه باشه
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۵ سمیه ناصری
همیشه تو هر کاری دنبال بهترینیم....دنبال اینیم که ویژه باشیم
چی بهتر از این که حجاب برتر که بهترینه سرمون باشه
که بنده ویژه خدا باشیم
که چادر مادرمون حضرت زهراست .....
صاحب چـــــــــــــــــادر خانوم فاطمه (س) هستند....
پس چه افتخار بیشتر از این که چادر به سر کنید ....

با صاحبش محشور بشید انشاالله


ــــــــــــــــــــــ
خدا قوت..

"افتخاری بد"
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۳ بنت الهدی حسینی
چون چادر یادگار مادرمون زهراست.
چون حجابیه که ایشون هم انتخاب کرده بود.
باید نگاهمون به مقتدامون باشه.وقتی مراد ما.مادر ما بچه شیعه ها چیزی رو برای خودش برگزیده چرا ما ازو الگو نگیریم؟
حالا بماند که چادر نسبت به سایر لباس هایی که عنوان حجاب رو دارند پوشیده تر و بهتره.

-----------------
سلام علیکم.

به روز هستم

یا علی
سلام
با پوستر حجاب بروزیم.
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۸ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام

دست خودم نبود اگرعاشقت شدم
باورنمی کنم! نه؛ مگرعاشقت شدم!؟
سینی به دست رد شدم از نو نهالی ام
در هیئت محل به نظر عاشقت شدم
از سفره های نذری مادر شروع شد
با عکسی از ضریح قمر عاشقت شدم
سینه به سینه عشق تو را ارث برده ام
من از دعای خیر پدر عاشقت شدم
آقا زهیر دیگری امروز آمده
دست مرا بگیرو ببر…عاشقت شدم
خون گریه می کنم ز فراق تو، حق بده
من جای دل ز راه جگر عاشقت شدم
برطالعم نوشته شده «عاشق الحسین»
دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

بروزمـــــــــ * السلام علیک یا اباعبدالله *
یازهرا کربــــ بلا انشاالله
ای جانم!!
خواهل جونم بآپم :)
پاسخ:
دارم میام :)
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۵۶ جوان انقلابی
سلام

این یک تیکه پارچه ی سیاه و بهشتی بسیار حرف برای گفتن داره که به یکی دوتا پست جمع و جور نمیشه!

چادر رو فقط مادر درک کرد...
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۳۳ عاطفه دهقانی
چادر را شدیدا عشق است
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۱ ایمان قرائی
درود فراوان
قشنگ بود !
چی ؟! هم عکس هم متنتون
+
این آینده کدام بود
که بهترین روزهای عمر را
حرام دیدارش کردم!!!

(زنده یاد حسین پناهی)
سلام
برورم
یا علی...
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۶ میلاد علیدوست
لطفا سیب زمینی نباشید؟؟؟
در خدمتم
یک پستی اینجا بود ولی نیستش , چرا ؟
شکلک سردرگم
پاسخ:
ترسیدیم با اون پست بعضی ها گمراه بشن،حذفش کردیم 
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۲ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
یک وقت هایی می شود که خودت را تنها چادریِ کلِ خیابان می بینی !!!!
لبخند بزن، رو به آسمان کن و بگو :
خدایا .. ممنونم که بهم اجازه دادی بین همه ی این آدمای رنگ وارنگ یه دونه باشم ...

سلام
ماشاالله خدا نگه اش داره!


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سختِ ها!
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۱۸ بنت الهدی حسینی
متن 6 شهریور عالی بود

به روز هستم
یا علی
سلام ...
با تبادل لینک موافقی ؟
منتظرم..
با نکته ای کاربردی کامپیوتر لینکم کن..
عالییییییییییییییییییییییی

دمت کربلایی

منتظرتم
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۷ یک قطره امید
اولین باره که به این وبلاگ امدم عالیه حفظش کنید من ١٢ سالمه به حجابم می بالم وچادر به نظر من عشق می خواد
پاسخ:
سلام قطره خانم
خوش اومدی
ممنون از حضور شما
نظر لطف شماست
:)
کاش آدرسی از خودتون میزاشتید...
به این وب هم حتما سر بزنید
http://khaterechador.blogfa.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">