مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

دل مینویسد

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ب.ظ


نمیدونم چرا دلم خواست این تصویر رو قرار بدم!

دلِ دیگه...


****

مدتی نیستیم

دست دلمونو گرفتیم اگه خدا بخاد انشالله بریم پابوس آقا

بلکه حال و هواش عوض شد

 حلالمون کنید

حاجت هاتون روا

۹۲/۰۵/۱۸
خانم چادری

نظرات  (۴۱)

سلام، زیباست...

نائب الزیاره باشید.

التماس دعا
پاسخ:
سلام
حاجتتان روا
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۲ عاطفه دهقانی
سلام
دلم ما هم برای این عکس تپید
وااااااااااااااااااااای
عزیزمم دوستانو یادت نره
به آقا بگو فلانی بیشتر از این تحمل دوری ازتونو نداره
کمتر از یه ماه دیگه اسمشو بخونین که بیاد پابوس
انشالله زیارتت قبول باشه
پاسخ:
سلام عاطفه جان
چشم. اسم یکسری از بچه ها رو نوشتم الانم اینی که گقتی رو مینویسم
:)
انشالله حاجت روا بشی
توی بهشت، کنار گنبد طلا، کنار آقای رئوفمان دعا برای دل ما یادت نره

دلم بهانه گرفته...
پاسخ:
به روی چشمم
دلِ دیگه...
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۱ بے بازگشتــــ ...
التماس دعای مخصوص
اونم تو صحن گوهرش
سلام مارو هم حتما برسون، بگو منتظر جواب سلامیم:-)
پاسخ:
چشم
انشالله
من که عاشق صحن گوهرشادم
چشم انشالله

التماس دعااااااااااای خیلی زیاد
ب امام رضا بگو ما رو بطلبه زود زوووود.دلتنگشم
خوش ب سعادتت.زیارت با معرفت و ناب.انشاا...برات کربلا هم تو هم من:)
یا زهرا
پاسخ:
چشم :)
انشالله زودی قسمتت
ممنون از دعای خوبت خواهری
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۲ سمیه ناصری
امیدوارم این دفعه من اولین نفر باشم
انشالله که سفری سرشار از معنویت پیش رو داشته باشی
.
با دست پر برگردی و واسه همه بچه ها دعا کنی
مخصوصا واسه من و ابجی نرگسم
.
یا علی
پاسخ:
ششمین نفری :)
انشالله
چشم انشالله
سمیه انشالله اونجا میبینمت :)
میشه منم تو لیست بنویسی ؟
پاسخ:
بـــــــــــــــــــــــــــــــــله :)
حاجت هات روا انشالله
سلام آبجی..
خوبی؟عیدت مبارکـــ

آبجی میری خیلی دعامون کنیااااااا----خوش به حالتـــ...عیدی تو گرفتیا....
سلاممونو به آقا برسون--مخصوص مخصوص////التماس دعای ویژه...

آبجیمو اگه دیدی ........
پاسخ:
سلام
ممنون عید شمام مبارک
چشــــــــــــــــــــــتم
حاجت هات روا
اگه دیدم انشالله، عوض نرگسی هم میبوسمش :)
ﻧﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ، ﻧﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ
ﻓﻘﻂ ﺷﻠﻮﻏﺶ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ
ﮔﻨﺠﺸﮏ ﻫﺎﯾﯽ
ﮐﻪ ﯾﮏ ﻋﻤﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﺎﺧﻪ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺷﺎﺧﻪ ﭘﺮﯾﺪﻥ
ﻋﺎﺩﺗﺸﺎﻥ ﺍﺳﺖ . . .

سلام درصورت تبادل لینک به ما اطلاع دهید ..
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
به نظر من گنجشک ها خیلی هم عاشق اند
بهر حال بهترین دوستان من به حساب می آیند
کاش زبانشان را میدانستیم ...

۱۹ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۲ یعقوب کربلا
دل هم برای خودش حرمی هست..!

بروزم
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۲ پرستوی کانال کمیل
سلام ...خیلی قشنگ بود
دو تا عشق همیشگی ...امام رئوف و امام خامنه ای
کی میری مشهد ؟
راستی چرا وبت همچین شده؟!!!(آیکون تعجب)
پاسخ:
سلام کمیل بانو
رفتیم امدیم :)
وبو زدیم جاده خاکی یکم تنوع بشه. درست میشه انشالله :)
سلام...
اینکه الان این نظر مرا میخوانید یا نه را نمی دانم...
دلم میخواهد...بگویم التماس دعا. . .
.
کاش بخوانید...کاش برای ثانیه ای هم که شده...
یادی شود از من..
.
قبول باشد زیارتتان...نگاهش بدرقه راهتان
پاسخ:
سلام
ممنون
امروز کامنتتون رو دیدم اما اونجا برای همه ی بچه های وب دعا کردم.
انشالله حاجت هاتونروا بشه.
:)
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۴ جوان انقلابی
سلام

ممنون از تبریک عید، عید با اندکی زیاد!! تاخیر بر شما و خانوادتون مبارک.

مشهد، حرم، ورودی باب الجواد دعا گوی ما باشید...

یاریحان
پاسخ:
سلام
حاجتتان روا
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۵۰ ماهی سیاه کوچولو
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
آپم خوشحال میشم سر بزنید و نظر بذارین [گل]
التماس دعا.
انگار این وسط فقط من جا موندم
:(
پاسخ:
حاجتت روا
نه بابا جا نموندی
دعاکردیم شما رو . به یادت بودم
:)
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۳ سفیـــر نـــور
کدوم آقا؟امام رضا؟
پس میای شهر ما:دی

شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می دهند

ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم

غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند . . .

شهید آوینی

التماس دعا

یازهرا(س)
پاسخ:
امام رضا :)
 شما همسایه ی آقایی!!!! من نمیدونستم

حاجتت روا
سلام، انشالا نوسینده این مطلب (جناب دل منظورمه) آدوم شن
__________________________________________
خوشحال میشم نظر شما رو هم بشنوم، و راهکاری اگر داشتید!
http://oldman.blog.ir/post/25
پاسخ:
انشالله سر میزنم
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۹ زهرا اکبری
کاش منو هم دعا کرده باشی بانو
پاسخ:
بـَــــــــــــــــــله :)
شما هم در دعایمان بودید. :)
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۱ انجمن جلال آل احمد

خدا قوّت.........

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
نائب الزیاره ماهم باشین.
التماس دعا..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
حاجتتون روا
مارا ب دعا کاش فراموش نسازند.
رندان سحر خیز که صاحب نظرانند.
پاسخ:
انشالله اون رندان سحر خیز که صاحب نظرند، به یادشما باشند؛ منِ گنه کار به نوبه خودم براتون دعا کردم
:)
سلام
خوش بحالتون
سلام مارو به اقا برسونید
یاعلی
پاسخ:
سلام بانو
حاجتتون روا
برا همه دعا کردم
سلام...

با مطلب " اسلام با دموکراسی مخالف است!!! " بروزم...

منتظر حضور گرمتان و نیز نظرات دلگرم کننده و سازنده تان هستیم.
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۸ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
بـوی ِ نـاب ِ بهشـت می دهـد همـهٔ نام های ِ قشـنگ ِتـو

می گذارمشان روی ِ زخــم های ِ د ِ لَ م ..

گفته بودی اَلجَبّـار

یعنی کسی که جُبران می کند همـهٔ شکستگی هایِ د ِ لَ ت را

گفته بودی اَلمُصَـوِّر

یعنی کسی که از نُـو می سازد

همـهٔ آنچه را ویـران شده است درون ِ د ِ لَ ت

گفته بودی الشّافـی

یعنی کسی که شفا می دهد تمـام ِ زخم هایِ عمیق و نا علاج را

هوای ِ دلـم سبک می شود با زمزمـهٔ نام هایِ زیبایت

نَفـَس میـکِشَم در هوایِ مهـربانی هـایِ نابت ...
بروزمــــــ
یازهرا کربــــ بلا انشاالله
التماس دعا !
پاسخ:
سلام
خواهرم خیییلی زیبا نوشتی
ممنون :)
چشم انشالله
وب خوبی داری.به منم سربزن
پاسخ:
من وبِ شما رو قبلن ها دیده بودم ها!
میام انشالله
...
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۹ ˙·٠•●♥ فائزه ♥●•٠·˙
التماس ذعا
پاسخ:
حاجتت روا
سلام، تغییر منزل داده ام...

لینک شدید...
پاسخ:
منزل نو مبارک
شما نیز انشالله به زودی لینک میشوید.
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۶ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
پنجمین جلسه ی منبر مجازی با حضور استاد عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی برگزار خواهد شد.
منتظر حضور شما هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
حاج آقا مکارم :)
ما در صحن جامع رضوی شب ها مغرب و عشامون رو با ایشون به جماعت میخوندیم
:)
دوستشون دارم اینقدر...
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۸ بنت الهدی حسینی
التماس دعا.
پاسخ:
حاجتتون روا
دلـــم برات تنگ شده بود :)

زیارت قبول مشدی بانو
پاسخ:
منم منم :)

ممنان :*
رسیدن بخیر کلی دلتنگ شده بودیم خواهر
:)
پاسخ:
منم همین طور
:)
راستی دفاع خوب پیش میره! انشالله موفق باشی
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۰ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام زیارت قبول!
انشاالله قسمت و روزیتان ماه محرم امسال شب جمعه کربـــــــ بلا شود!
امیدوارم براتــــ کربـــــــ بلایتان از پنجره فولاد امضا شده باشد!
یازهراکربــــــــ بلا انشاالله!
و در آخر . . . . .
جیب های دلم را می گردم؛مبادا چیزی گم کرده باشم؛
آه خدا، خویش را؛و مهم تر از همه، "تو "را
پاسخ:
سلام
ممنون کربلایی محب جان (دلم نیومد محب رو بدون کربلایش بنویسم)
انشـــــــــــــــــالله
انشالله باهم :)

و در آخر...
:(

سلام
زیارت قبول...
پاسخ:
سلام
ممنون
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۴ مهدی آقایی پور
سلام خسته نباشین
امیدوارم خدا به همه توفیق بده که مطیع ولایت باشه
با جدید ترین سروده ام به نام " حجاب " به روز هستم
منتظر نظرات ارزشمند شما هستم
ممنون
پاسخ:
سلام
انشالله سر میزنم.
ما منتظر گزارش سفریم ها!
:)
پاسخ:
واقعا!! گزارش سفر بزارم؟!
بهش فکر نکرده بودم
باشه یه کوچولو انشالله مینویسم :)
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۷ عاطفه دهقانی
سلام
زیارت قبول
پست جدید دل من رو به جای اینکه باز کنه با کم لطفی برخی دوستان خون کرد...
حذف شد!!
خوبی گلی؟
از مشهد بگو دلم باز شه
پاسخ:
سلام
ممنون
 انشالله قسمت شما بشه
:)
ممنون الحمدلله
چشم انشالله مینویسم براتون
:)
سلام...
پس به سلامتی برگشتی...
زیارت قبول :)
پاسخ:
سلام
بله :)
ممنون
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۵ بنت الهدی حسینی
سلام علیکم و رحمة الله

شما هم با افتخار لینک شدین خواهرم.
التماس دعا بانو.
یا علی.
پاسخ:
سلام
ممنون
:)
حاجتتون روا
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۲ بنت الهدی حسینی
سلام علیکم.

به روز هستم.

یا علی.
پاسخ:
سلام
انشالله
سلام
التماس دعا فراوون
یا علی...
پاسخ:
علیک سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">