مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

امنیتِ من

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵ ق.ظ

امنیت را با چادرم بیشتر حس میکنم

        رنگ به رنگ بودن را سوا میکنم برای هرجایی که امن باشد

امنیتم نه درکوچه و بازار تامین است،نه خانه ام حتی، وقتی نامحرمی حضور دارد...

        بانو! هرجایی برای لطافت شما امن نیست

چگونه میتوانی خودت را از نگاه های بی حیا و تندباد های تیرهای شیطان حفظ کنی!

       رنگ به رنگ بودن زیباست،مثل گل مثل هرجاذبه ای که هر بیننده را جذب میکند اما...

اما آیا میتوانی آثار نگاهشان را دفع یا کنترول ویا حتی بی اثر نگه داری!؟

      ظرافتِ حیا و شخصیتِ شما بانو، ارزش پر پر شدن که هیچ، ارزش له شدن زیر نگاه های پوچ و زهرآلود هرنامحرمی را دارد!؟

  

مینشینم در بغلِ چادُرِ سیاهم و گاهی هم در آغوشش پرواز میکنم

رنگین کمانی و رنگ به رنگ بودنم را نگه میدارم برای جایی که احساس کنم خیلی امن است.



موافقین ۲۰ مخالفین ۱ ۹۲/۰۶/۰۶
خانم چادری

نظرات  (۲۲)

لایک :)
پاسخ:
:)
اول شدی
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۰ بے بازگشتــــ ...
ما واسه این پست قبلن کامنت گذاشته بودیم:-)
بیگ لایک !
پاسخ:
ممنون
:)
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۲ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
خداقوتـــــــــــــــ
چیزی تا ماه محرم نمونده!
امیدوارم همه کربــــــــ بلا روزیشون بشه ماه محرم امسال...
http://bayanbox.ir/id/1966885386019279542
التماس دعا
یازهرا کربــــــــ بلاانشاالله
***سلام همسنگری...
بعد از چندین روز تلاش...
الحمدلله تا نود درصد از کار پیش رفت...
خودم بهش نمره ی خوبی میدم...
بالأخره پس از فعالیت های فرهنگی گسترده در سطح شهرستان و استان...
سایت رسمی بـنـیــاد فـرهـنـگـــی طـلــوع ...
فعالیت خودش رو شروع کرده...
www.bonyad-toloo.ir
..در انتظار شما...***
+ یازهرا(سلام الله علیها)
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۴۲ جوان انقلابی
رنگین کمانی و رنگ به رنگ بودنم را نگه میدارم برای جایی که احساس کنم خیلی امن است.

سلام، این یه تیکه رو خیلی دوست دارم!
+
صلوات کپی رو هم فرستادم :)
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۴۴ سید مهدی حاجی آبادی
جانبازی است برای خودش چادر دختران سرزمینم...از تیر نگاه های مسموم و وحشی زخمی و خونین بال می شود....اما سر خم نمی کند....
یا زهرا
عاقا قبول نیست..من رو پست پایینی اعتراض کردم
من نفر اولم........یا جایزمو میدین یا بیان رو رو سرتون خراب میکنم
:))))))
پاسخ:
جایزه میدیم جایزه میدیم

چی دوس داری؟
آفرین وبلاگ خوب و مطالب زیبایی داری .
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۵ بنت الهدی حسینی
سلام علیکم

به روزم

یا علی
پاسخ:
سلام
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۴ صابر قاضی خانی
سلام بزرگوار ...
به قول دوستان
لایـــــــــــــــــــــــــــــک ...
باید به همه جهانیان ثابت کنیم که حجاب محدویت نیست بلکه مصونیت است ...
التماس دعا
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۵۶ عاطفه دهقانی
کلا جز موضوع حجاب پست نمیذاریا!
عالی بود
پاسخ:
ممنون
بسی خوشحاااال شدیم از دیدنتوووون...
انشاا...دفعه بعد شما عکس ... بیارید ما ببینیم:))
انشاا... دفعه بعد بیاید خونمون
پاسخ:
ما نیز
الان همه فهمیدن چی گفتی :)
ابجی؟؟؟؟؟؟؟
میشه یکم بزرگتر بنویسی من نمیبینم ننه! دی:
پاسخ:
چشم
:)
فوق العاده بود

سلام علیکم...
با یه سوال بروزم...نظر شما چیه؟

اللهم عجل لولیک الفرج
اگه میشه ابجیم رو کادو بده....میشه؟
پاسخ:
به هردوتون میدم
چی دوس دارید؟
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۶ انجمن گفتگوی شیعی
باسلام
میخوام از شما دعوت کنم تا به جمع ما بپیوندید.
انجمن گفتگوی شیعی انجمنی است برای بحث و تبادل نظر در مورد دین٬ مذهب٬ خانواده٬ علم و تکنولوژی٬ ورزش و سایر مسائل عمومی و سرگرمی
محوریت این انجمن بحث و تبادل نظر در مورد دین و مذهب تشیع میباشد.
اینجا جمع شدیم تا در محیطی گرم و صمیمی و سرشار از احترام از دانش یکدیگر استفاده کنیم و یاد بگیریم.
منتظر شما هستیم
انجمن گفتگوی شیعی

http://www.talkshia.com
یاعلی
به چادرت میخندند...
به تاج بندگی ات طعنه میزنند...
مبادا دلسرد شوی بانو...
هیزم برای آتش غربت زهرا (س) نباش...
که این روز ها فاطمه (س) خیلی غریب است...
http://kafshdari11.blog.ir/
حتما سر بزنید... :)
کامنت یادتون نره...!
خا الان که مسافرته. ابجی.بزار بیاد ..بعد میگیم دیگه
:)))
پاسخ:
خا
:)
سلام
موافق هستید تبادل لینک داشته باشیبم ؟
درصورت تمایل خبرم کنید
ممنون
***سلام همسنگری...
با ویژه شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام)
در خدمتیم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۶ محمد باقر کمالی
سلام
خسته نباشید
وبلاگ بی نظیری دارید
خوشحال میشوم به وبلاگ بنده هم سر بزنید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">