مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

بی بهانه

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ق.ظ


(تشکر از بی بازگشت عزیزم)


(تشکر از جوان انقلابی)


(حجاب چتر امنیت؛ بی حجابی یعنی گرفتار شدن در حجاب شیطان)


( طبق مطالعات هما بانو ،چادر سر کردن مصداق امر به معروف و نهی از منکر نیست یلکه حکم تبلیغ چادر رو پیدا میکنه)


(نمیشناسمش اما دلم میخواد اسمش زهرا باشه)


(زعفران میدونید چرا گرونه!! چون خیلی باارزشِ /مثه شما خواهر باحجابِ من)


(ایشون همون خانم چادری هستن که سمیه ناصری بانو،ازشون گفتن ؛ خانم سمیه حیدری)


(آفتابگردونی بمونید... )

.

.

.

یا زهرا...


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۳
خانم چادری

نظرات  (۲۲)

سلام
درود بر آن هایی که ارثیه مادر سادات را خوب حفظ میکنند.
عاقا من قلاب بافی بلدم...اما نه زیاد
.
ممنون از لطفت خانم چادری گل...عجب جمع بندی کردی
.
فاطمی بمونی همیشه
.
یا علی
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
اصولا چون واسه نرگسم همیشه اینجا هم کامنت میزارم الانم میزارم:دی
آبجیش بهش افتخار میکنه
بی نهایت علاقه مندشم
:* :*:*
پاسخ:
خداروشکر خوبه همون یه ذره هم
کجاش جمع بندی بود!!!
اصن بیا کمکم درجمع بندی تنهام:(

________________
به افتخار دوتا آبجیِ گل

آخی! ممنون خیلی زیبا بود
پاسخ:
:)
سلام
اجازه ما یک چیزی بگیم! بر اساس نوشته یکی از عکسهاتون
بر طبق چندقاز(یا شایدم غاز!) مطالعات بنده چادر سر کردن مصداق امر به معروف و نهی از منکر نیست یلکه حکم تبلیغ چادر رو پیدا میکنه
:)
یا علی
پاسخ:
سلام جانم
:) (به سبک معلم مدرسه موش ها بخون)

چشم انشالله زیرش یه اصلاحیه میزنم.
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۰ بے بازگشتــــ ...
عجب پست پر باری بودا :-)
عکس زعفرونی ارو دوس داشتم:-)
پاسخ:
من نیز :))
به بهههههههههه
عاقا ما به روزیم
والا خخ
پاسخ:
آمدیم

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۰۵ عاطفه دهقانی
سلام
بسی لذت بردیم از این عکس ها
پاسخ:
سلام
:)
:)))
پاسخ:
:)
این خانوم کوچولوئه بغله وبلاگتون بسی جیگیلی فینگیلیست :D

پاسخ:
D:
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۳۸ بهنام اشرفی
با سلام
لطفا به ما سر بزنید و نظر بدهید
ممنون
با مطلب مرد فقیر...
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۸ بنت الهدی حسینی
مرسی خواهر!!

پاسخ:
خواهش میکنم
:)
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۸ بنت الهدی حسینی
سلام علیکم.

به روزم

یا علی.
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۴۶ ˙·٠•●♥ فائزه ♥●•٠·˙
سلام به روزم خوشحال میشم بهم سر بزنی
یا علی
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۷ سفیـــر نـــور
یعنی آبجی من قالب از این قشنگ تر ندیدم به خدااااا
خیلی خوشگله
دمت گرم:)))
دلت برام تنگ نشده بود نبودماا:((
پاسخ:
نظر لطفِ شماست
ممنون
چرا چندباری میومدم وبت، اما میدم هنوز نیومدی :)
سلااام...
ممنونم:) آبجی گلم...
پاسخ:
سلام خواهر
خواهش میکنم :)
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۳ *** رک و راست ***
دوست دارم شما هم به ما سر بزنید و نظر بدید.
خوهشا دنبال بهونه نباشید.
بلکه بی بهونه بهم سر بزنید.
قلاب باقی بلد نیستم و گرنه در بدم نمی اومد در خدمتتون می بود.
یاعلی
برای پست بالا:
تا توانی یک رنگ باش! قالی از صد رنگ بودن زیر پا افتاده است. . .
.
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با سه تا پست بروز شده...
با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۲۷ بے بازگشتــــ ...
راجب پست بالا: بعضی وقتا این جمله رو واقعا قبول دارم که حجاب داشتن مثه مرواریده تو صدفه ... اوایل این جمله رو اصلن درک نمیکردم حتی به نظرم تمسخرآمیز هم بود اما الان واقعا میفهممش ...
سلام یه پست رمز دارم گذاشتم با عنوان خودسازی جهت آمادگی برای ظهور در وب سربازان امام زمان(عج)
نظر حودتون رو بدهید
رمز همیشگی
ممنون
چرا پستاتون رو میبینید نظراتشو آخه.....من اعتراض دارم
پاسخ:
هویجوری 8))
خوب ما که همش دیر میرسیم...ینی آخرین نفر میرسیم...
قشنگـــ بود...عکساشو دوس دارم...مخصوصا دومی و چهارمی...
خیلی به دل نشست....


خو خواهری سمیه منم به تو افتخار میکنم و دوستت دارم(با اجازه خانوم چادری:دی)
پاسخ:
نوش جانتون
من پنجمی رو هم دوس دارم :)

صاحب اجازه اید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">