مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

پاییز دوست داشتنیِ من

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۳۹ ب.ظ

برگـ های درخت انجیر که آرام آرام به زیر می افتند و این بادِ پاییزی ست که صدایش می پیچد

وقتی آسمانم بغض آلود می شود و دانه های بارانش را با نــــــــــاز می باراند... پاهایم را با شیطنت به چاله های  فرو رفته در دلِ کوچه می کوبم و مثل کودکی  با ذوق ، به تصویرم در آب خیره می شوم... صدای غار غار کلاغ ها را مگر می شود نشنید!!!!

آخ که من چقدرررر پاییزم را دوست دارم...

دستِ دلم را میگیرم و دوتایی قدم میزنیم زیر آسمانی که هرلحظه میخواهد منفجر شود و چِخ چِخ خووورد شدن برگ ها زیر پاهایمان...

چترم را هم که تزئینی با خود برده ام :)

سوز آذرماهَ ش را دوست دارم و شالگردنم را که تا زیر چشمانم بالا کشیده ام...

وقتی دلم بخواهد،بدون هیچ واهمه ای از نگاه پرسشگر مردمان، بغضم را مثل آسمان رها میکنم و تا هر قدم که دلم خواست، می بارم... شاید گمان کنند از سوزِ سرمای پاییزی ست که چشمانم سرخ شده D:

عاشق شدن در این هوا را دوست دارم و دیوانه بازی ها را در این روزهای پاییزی...

خرمالوها را برای تو می چینم...


 

۹۲/۰۶/۲۸
خانم چادری

نظرات  (۲۵)

خیلییییییییییییییییییی قشنگ بود باران جان..
پاسخ:
!!
بازم خوندمش ...
خیلی دوستیدنیه ...

بیا امسال یه شاله نارنجی بباف .
نظرت؟ :D

پاسخ:

ممنان باران جانم

 

راستش ... الان میام وبت برات میگم.

سلام
اومده بودم دعوا که ما اعتراض داریم پست جدید نیاز داریم دیدم نیازی به دعوا نیست خخخ:دی
یا علی
پاسخ:

       سلام خواهر

این پست و این قالب انشالله موقتی  هستن :)

یاعلی

۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۱ بهشت جوانان
سلام خداقوت!
ممنونمیشم به منم یه سر بزنید واگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم
پاسخ:

سلام

انشالله

ببخشید اشتباه شد شما باران خانم نیستید و خیلی قشنگ بود
پاسخ:

اتفاقا من اسم باران رو خیلی دوس دارم :)

باران که خیلی مطالبش خوب و قشنگن

:)

از وب باران هم دیدن کنید

:)

میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی، فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی.

اینجا چقدر بوی پاییز میاد...
منم پاییزو دوست دارم
پاسخ:

:)

پـــــــــــــــــــآییییییییییییییییییییییز  اووووووووووم :)

عاشششششششششششششششششششقشم :)

بله چشم گلم از وب ایشون هم دیدن کردم بازم ببخشید به خاطر اشتباهم ..
پاسخ:
نه بابا اشکالی نداره :)
ممنون
راستی شما وبی نداری؟
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۲ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
خداقوتــــــــــ "دختر پاییزمـــــــــ "
بعــــد میــــلــاد رضــــا سینه من بی تاب است
عکس گنــبد وسط صحن دو چشمم قاب است
ای خــوش آن کس که جـواز سفرش امضا شد
عـــرفـــــه کــــربـبــلا در "حـــــرم اربـــاب" است
http://bayanbox.ir/id/86320624103091634
التماس دعا
یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
پاسخ:
سلام کربلایی جان

چه تصویر زیبایی! سیو کردم ممنون
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۵۷ *** رک و راست ***
زیبا نوشتید.
موفق باشید
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام خواهری عزیز

قبلا به صورت خاموش اومده بودم وبتون
خوش صفاست حسابی
انگار یه نفر آروم و با آرامش نشسته پشت مطالب و برات میخونه ...
پاییز هم دوس داشتنیه ولی فقط روزای بارونیش رو دوس دارم
بقیش همش باعث خارش پوستم میشه ، آلرژی شدید دارم بهش ... :(


نوشتت 20 20 بود
من و برد توی یک حس ناب یه روز پائیزی زیر بارون ...
انشاالله دلت بهاری باشه عزیزدِل
خیلی هم خوش اومدی اون طرفا ...
:)

خداقوتت
یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:
منم سلام
چقدر خوشحال شدم اومدید وبم :)
ممنون شما لظف دارید
مثه آرامش فیروزه ایِ وب شما نیست جدی میگم
اغراق نباشه اما حس و حال وبتون رو دوس دارم خیلی
جدن به پاییز آلرژی دارید؟ من بهار این طوری میشم و چشام خارش میگیره D:

ممنون از دعات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
شماهم خوش اومدی و صفا اوردی ممنون از حضورتون :)

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے
بله آلرژی دارم حسابی
بهار هم که به همین صورت ولی خوب پائیز چون هواش خشک تره یه مقدار بدتره !
من کلن بدنم براساس آلرژی بنا شده
به ادویه جات
اُدکُلُن
اسپری
فصل پائیز
چیزایی که طبع شون سرده
چیزایی که خیلی طبع شون گرمه
خاک
گرده گُل
گَچ که باهاش توی مدرسه مینوشتیم
دسته ساعتم
دیگه ...
جنس پلاستیک ساق دستم ...
و خلاصه یک عالمه چیزای دیگه حساسیت دارم

بابت این همه لطفت هم که من و بم لایقش نیستیم ممنون
پاسخ:
شما گلی خانم
:)
یکمی ظاهری شاید اذیت بشیم با این آلرژی ها اما خب دیگه ! حس غرورمون بره بالا؛خدا ما رو خاص آفریده ;)
دستش درد نکنه

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۶ بے بازگشتــــ ...
اگه بدونی چقد خوشحالم داره پاییز میاد، پاییز همیشه برای من پراز خاطره های دوست داشتنی بود ...
پاسخ:
من نیز...
الان دلم دبیرستامو یخواد و بچه ها و...
میدونی دارم چیکار میکنم؟ دارم برا مامانم کاردستی چهارفصل درست میکنم :)
چقد این پست عکسش عااالیه ....

عکسه خودته ؟
پاسخ:
نه ،من نیستم :)
قبلن  داشتم تصویر رو دیدم بی ربط هم با این پست نیست :)
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۵۴ پلڪــــ شیشـہ اے
اوهوم
موافقم
خاص
پاسخ:
:)
بـــــه بــــــــــه ...!!!!!
پاسخ:
:)
خب پاییزه دیگه :)
خخخ اومدم وبت
میگن پاییز تنها ها تنهاتر میشن، عاشقا عاشق تر
پاسخ:
الان چقدر احساس میکنم این جمله ت در مورد من صدق میکنه...
مخصوصا اولش
سلام گل دختر......
به به باز فضای شاعرانه ترسیم کردی.........باز مودونی که من نمیتونم جلوی خودمو بگیرم
در چین فضای دل انگیزی من و نرگسی هم با هم قدیم میزنیم روی برگا..خش خش........

:)))))))))
پاسخ:
سلام عاشقانه ها :)

من چقدر این مودونی گفتن شما مشهدی ها رو دوس دارم!
بفرمایید بفرمایید قدم
فضا برای همه جا داره
:)
بفرمایید :)
چه حس زیبایی خواهری..
پاسخ:
سلام خواهری
چقذر خوشحال شدم از کامنت شما
ممنون
:)
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۱ بنت الهدی حسینی
سلام خواهر
عجب دلنشین نوشتی.
قلمت گیراست.
و دوست داشتنی
...
خیلی صدای برگا دوس داشتنین...

/

سلام علیکم.

به روزم.

یا علی.
پاسخ:
سلام
نظر لطف شماست
من که کاره ای نیستم
دست خدا درد نکنه :)
چشم میام انشالله
سلام
انقدر نوشته هاتون به فکرهای من نزدیک بود که حس کردم خودم نوشتم شون!!!
البته خودم میدونم که من اصلا نمیتونم مثل شما قشنگ بنویسم
از این همه حس های مشترک خوشحال شدم
پاسخ:
سلام بانو
خوش اومدین :)
اختیار دارید
پس شماهم مثه من تنهایید...
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۱۳ سفیـــر نـــور
واااااااااااااااای خیلی قشنگ بود آبجی...هر چقد بگم قشنگه بازم کمه:))
پاسخ:
:)
لطف داری آبجی :)
مثه شهدا نوشته های شما که نمیشه...
سلام خانمی!

خیلی قشنگ بود

-----------------------------

دلم پاییز تو را میخواهد, شاید احیاء شود احساسات فروخفته ام ...
پاسخ:
سلام دخترخاله جان
:)
احساساتت داغون میشه اصن له له میشی (آقای همساده)
D:
سلام

ما که یاد مدرسه افتادیم...
به سرون زده بریم مدرسه :|

ـــــــــــــــــــــــــ
"مدرسه" یادت بخیر ...
پاسخ:
سلام

۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۳۱ ˙·٠•●♥ فائزه ♥●•٠·˙
خییییلی متن قشنگی بود واقعا حس من در مورد پاییز بود
خیلی خوشحالم که فصل مورد علاقم داره شروع میشه
اپم خوشحال میشم یه سری به ما بزنید
در پناه حق
پاسخ:
خب خداروشکر
چشم
به قول سهراب
- چرا گرفته دلت، مثل آنکه تنهایی.
- چقدر هم تنها!
پاسخ:
آخِی....
این روزهاخداوند، سهراب و قیصر و مشیری رو هم بیامرزه....
الان دلم قایق سهراب رو میخاد که بزنم برم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">