مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

بدون تیتر

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ


مگه مرد بودن به داشتن سیبیل و زور و بازوی قویِ!!

مگه مرد بودن به سوادِ!؟

من که اون زمانا نبودم! این روزها، از وقتی پا گذاشتم در گلزار شهدا، باهاشون آشِنا شدم...

با مرد های 18-19 ساله....

و با سنگ قبرهای یکدست مشکی که روشون نوشته : پاسدار گمنام امام زمان...


این روزها جهادِ من چیه؟

شنیدید اینو: جنگ نرم اسلحه نمی خواهد، چادر می خواهد...

هرچقدر هم چادری باشم ، باز هم کم می آورم

کم می آورم از دلیری مردهای سرزمینم

من نمیتوانم دِینم را فقط با چادرم ادا کنم


به شهدا سر میزنید؟ (یم)

وصیت نامه شهدا رو می خونید؟ (یم)

به خانواده هاشون سر می زنید؟ (یم)

چقدر از حرفها و کارهای شهدا رو در خاطرات (م) زنده نگه داشتید؟ (یم)


برای خودم.ن: خیلی به خودت و چادرت نناز... هنوز اول راهی

۹۲/۰۷/۰۸
خانم چادری