مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

ویترین

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۲۰ ب.ظ

مسیری که لااقل هفته ای یکبار با تاکسی از آن عبور میکنم.خیابان باریکی که شاید فقط دولاین می شود.هر دوطرفِ این خیابانِ همیشهِ شلوغ بازار است. پاساژ و مغازه های کوچکی که یکی در میان کفش فروشی- لباس فروشی زنانه- کفش فروشی- لباس فروشی مردانه- لباس فروشی مردانه- داروخانه- مانتو فروشی- لباس فروشی زنانه و ... اگر هم به ترافیک برخورد کنیم، بازهم سرمان گرم تماشای ویترین مغازه هاست. هربار یک مدل! مانکن ها هم بیکار ننشسته اند و کم کم فکر میکنم متحرکشان هم به بازار می آید. وقتی ساپورت های رنگی و مانتوهای جلوباز بدون دکمه ! را بر تنشان دیدم، با خودم گفتم : "چرا فروشنده این طور لباس رو به تنشون پوشونده! " نمیدانم فروشنده ها هم پیش خودشان میگویند: "خب بابا، مردم که همین شکلی لباس میپوشن، اینم بپوشه مگه چشه!" یا همان مردم که این طور لباس میپوشند هم پیش خودشان میگویند: " بَه! مانکنِ پشت ویترین وقتی میپوشه، خب من بپوشم مگه چی میشه؟ حتما مردم میپوشن که تن مانکن هم این لباس رو پوشوندن دیگه! "

هنوز این را هم نفهمیدم که چرا اکثر دخترکانِ دانشگاهمان شبیه همند!!! موهای بلند وابروان کوتاه و رنگ کرده و پوست برنزه و رژهای مات. از این همه شبیه هم بودن در خودشان گم نمی شوند؟! شاید اگر روزی با یکی از همین مانکن های پشت ویترینی هم کلام شوم، از ان ها سوالاتم را پرسیدم! نمیدانم شاید هم با آن ها در دانشگاه هم کلام هستم! در خیابان، در تاکسی، در محل کار...




موافقین ۱۴ مخالفین ۱ ۹۲/۰۸/۰۳
خانم چادری

نظرات  (۲۶)

۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۸ محمد باقر کمالی
سلام
خسته نباشید
بسیار عالی
خداقوت
بروزیم خوشحال میشوم سر بزنید
یاعلی
۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۹:۲۰ سمیه ناصری
متحرکاشم اومده...تو شهر ما هست
میری تو یه مانتو فروشی میبینی از مدلای مغازه تنشه اما فروشنده هم نیست فقط داره راه میره که مشتریا تو تنش لباس رو ببینن
:((((((
وقتی این چیزا رو تو فضای دانشگاه میبینم میگم چه لزومی داره بری دانشگاه اما باز میرسم به فرمایش اقا که برای توسعه علم در کشور حتی یه دقیقه رو هم از دست ندید
.
خدا همه ما رو هدایت کنه
پاسخ:
اِ !! واقعا!!
سمیه جدن همچین چیزی هم هست!! خداروشکر من هنوز ندیدم.

ان شــــــــــــــــــــــــــــــــاالله.
۰۳ آبان ۹۲ ، ۲۲:۵۰ ღ فاطمه ღ
هعی وای...
آدم وقتی اینهایی که توصیف کردید رو تو خیابون میبینه احساس میکنه داره یک جیغ بنفش از کنارش رد میشه البته به جای گوش چشمم درد میگیره...
پاسخ:
چه توصیف جالبی!
چه جالب دخترای دانشگاه مام شبیه دخترای دانشگاه شمان! نکنه فامیلن؟
پاسخ:
D:

بقول دوستان :خخخخخخ
سلام عیدت مبارک با تاخیر...باید ببینیمدر قدیم که ویترین مغازه ها کمتر بوده حجاب به چه شکل بوده؟ وآیا مصداق هر چه دیده بیند دل خواهد! به اجرا گذاشته شده؟...
مواظب خودت باش:)
پاسخ:
سلام
ممنون عید شمام مبارک :)
با این زاویه بهش نگاه نکرده بودم چه جالب!
شمام همینطور :)


۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۱:۴۸ سفیـــر نـــور
از خداوند درخواست شهـــادت کن

اگر خداونــــد فرمود که: لیاقت شهادت را نداری..

بگو: مگر آنچه را که تا به حـــال به من داده ای لیاقتش را داشته ام؟

کدامیــــن نعمتت را لایق بوده ام که حالا برای این لیاقت داشته باشم؟

مگر تو تا به حال در بذل نعمت هایت به لیــــاقت من نگاه می کردی؟

"شهـــادتـــــ" را هم به باقی داده هایت ببخش..

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک


.......


پاسخ:
کلن من همیشه با خدا دست به یقه ام. مگه میتونه نده!؟

:) ممنون خواهری
۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۳:۲۲ بے بازگشتــــ ...
فرق وسط با رژ قرمز :-D
انقد سرعت مدتو ایران بالاست ک یکی از اقوام ک از ایتالیا که مهده مد و لباسه اومده بود میگف دقیقا نوع آرایش و مدل لباس و حتی رنگ مو، شبیه همه. :-)
پاسخ:
آخ گفتی ها. زدی تو خال
واوووو !!!
اینقدر دوس دارم برم ایتالیا. ونیزشو مخصوصا. بیا باهم بریم سر مزار پدربزرگ امام زمان. میای؟
;)
۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۹:۱۸ بے بازگشتــــ ...
من پایم :-D
فقط صبر کن کنکوره ارشد تموم بشه واسه نوروز بریم ایشاالله:-D:-D
پاسخ:
ایشالله
D:
خب بچه ها بعد جنوب بریم . اگه تو عید میریم.
:))))
پاسخ:
وای شما هم میای! آخ جون من که موافقم. آره حتما. اصن عیدمون بدون جنوب که مزه نداره.
پس بعد سفر جنوب، فرودگاه امام خمینی میبینمتون :)
وای حالا چی بپوشیم؟!
محرم.نوشت:
چه کسی دیده لب اب بسوزد جگری؟

روی دست پدری جان بسپارد پسری؟

چه کسی دیده که لب تشنه ای از سوز عطش

اب در دست و ننوشد به هوای دگری؟
پاسخ:
...
۰۴ آبان ۹۲ ، ۲۱:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے
دیروز حالم از همه شون بد شد خیلی بد!
وقتی رسیدم خونه تنها کاری که کردم این بود که زدم زیر گریه و یه دل سیر گریه کردم!
وای نمیدونـــــــــــــــــــــــــــــــــی یه چیزایی دیدم که انگار توی روغن داغم!
داغونم التماس دعا!
پاسخ:
خدا هممون رو هدایت کنه...
حاجت هات روا
امتحانت خوب بود آبجی؟
۰۴ آبان ۹۲ ، ۲۱:۳۰ سمیه ناصری
عاقا من و نرگسی هم میایم..........بعد کنکور فقط دیگه
دلتون میاد خا بدون ما دوتا برین ؟ اصلن بهتون خوش میگذره؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
متاسفانه اسم شهر ما شهر مذهبیه.......وگرنه چیزایی رو میبینیم که شاخ درمیاریمم فقط
هست متاسفانه.........:(((
پاسخ:
این "خا"ی تو منو کشته سمیه D:
بله بله معلومه که دلمون نمیاد :) پس شدیم 5 نفر. دیگه کسی نیست!؟ ایتالیا ایتالیا بدو بدو سوار شو. ایتالیا . دیگه کسی نیست؟

ای خدا

واقعا ادم غصه اش میگیره....

خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه
_______________________________

ایتالیااااااا ...منم هستم...
پاسخ:
:(
-----------------------------
جاتون رو از قبل خانمی به اسم سمیه براتون رزرو کردن :)
خانم چادری خنده عفیفانه م اومد!
ههههههههههه
:))))
پاسخ:
هههههههههههههههههههههه
D:

۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۱:۰۸ پرسش و پاسخ
سلام
با سه مطلب بروزیم...
سلام خانومی
بعضی از مغازه داران متاسفانه یک سری را استخدام میکنند که مانتوهای مغازه شان را بپوشند تا مشتری جمع کنند موزیک هم پخش میکنند مخالفت هم بکنی میگند هرکس هر جور دوست داره آزاده.
پاسخ:
سلام
!!! چقدرم رو دارن!
سمیه بانو هم میگفت اتفاقا.
:(
۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۳:۳۴ عاطفه دهقانی
سلام
ای وای!
نشنیده بودم این مدلیشو
پاسخ:
سلام
:)
۰۷ آبان ۹۲ ، ۲۱:۳۰ جوان انقلابی
امام صادق(علیه السلام):
اگر نمیترسیدیم که مردم ترک حج و زیارت خانه ی خدا کنند، میگفتم که ثواب زیارت امام حسین چیست.
۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۳:۳۴ بے بازگشتــــ ...
واسه پست بالا:
داره محرم میاد، آدما تغییر میکنن، حداقل کمتر گناه میکنن، مثه ماه رمضون، ارتباطشون قوی تر میشه ... یکی از این آدما هم من ... به قول استادم مسلمونی یک ماه و ده روزه
چی میشه هم سال آدما مثه این یک ماه و ده روز میموند ... کاش که میشد :-(
پاسخ:
کاش...
سلام وبلاگ خوبی دارید
اگر مایل بودید به ما هم سر بزنید.
ضمنا اگر مایل به تبادل لینک هشتید خبرمون کنید
پاسخ:
سلام

سلام.
باور کن در حال حاضر بعضی از مدرسه ها هم درست مثل دانشگاه و خیابون شدن...
. . .
پاسخ:
سلام

....
چی میشه گفت :(
باز پیراهن مشکی به تنم کرد ارباب

باز آواره دور از وطنم کرد ارباب

من کجا روضه کجا هیئت ارباب کجا؟

یا حسین گفتم و شیرین دهنم کرد ارباب

"ارباب حسین"
۱۱ آبان ۹۲ ، ۲۲:۰۲ چراهای ذهن من
سلام علیکم وب خوبی دارید.خوشحال میشم که به منم سر بزنید.
التماس دعا
موفق باشید.
پاسخ:
سلام
۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۹:۴۶ گرافیست کوچولو
اینایی ک گفتید توی هنرستان ماهم هست ...
ادمی لبخندش می اید فقط ..
حتا اوناییم ک میان نماز .. فک کن دختره کل ناخونای پاشو لاک زده میگه من 3 ساله اینجوری نماز میخونم ..
یا اون یکی همیشه با موهای رفته تو هوا نماز میخونه ....
لبخنــــــــــــــــــــــــــــــــــد ِ عمیق ..
سلام بانو..

وب بسیار ارزشمندی داری...

تمام مطالبش رو خوندم ..

به غیر از این پست

اگه ممکنه رمزشو می خواستم.؟؟
پاسخ:
سلام
دادم خدمتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">