مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

چیزی به نام آبِرو

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶ ق.ظ

این روزها ، انگـ ـ ـ ـار، قدِ لباسِ زنان و دخترانِ شهر من کوتاه و کوتاه تر می شود

و نگرانم از حیایی که رنگ می بازد

حیا درنگاهِ مردمانِ شهرم!

میگفت به دیده ی انتقاد(!!!) به خانمِ بد حجاب نگاه می کند؛ اما...

نه در گفتارش لحنی از امر به معروف بود و نه در نگاهش که نگران باشد؛ لذتِ دیدن را میدیدی در نگاهش...


دیگر کار به جایی می کشد که با طعنه ابرویی بالا بیاندازند و بگویند : دلم میخواد! به تو چه!؟


××: تَفَعُلی می زنیم به وب هوالعشق جان.

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۵
خانم چادری

نظرات  (۱۷)

باید کاری کرد..
از دست رو دست گذاشتن کاری درست نمی شود.
پاسخ:
همینطوره
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۱ بے بازگشتــــ ...
من واقعا حیا رو ترجیح میدم به حجاب و به نظرم ارجح تره
خیلی آدمایی رو میشناسم که حجاب دارند اما حیا ندارند...
پاسخ:
به نظر من هردو کنارهم
هرکدوم نباشن، واقعا اون یکی ناقصه.
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۰۳ بے بازگشتــــ ...
آره
اما اول حیا بعد حجاب
من اگه خدا بهم ی زمانی دختر داد، ترجیح میدم ک اول باحیا تربیتش کنم و بعد رو حجاب تاکید کنم
آدمی ک حیا داشته باشه خیلی بهتر و عمیق تر حجابو میفهمو میپذیرتش
پاسخ:
:)
سلام و درود خدا

ممنون.

دعوتید به وبم
چقد خوب این همه متن راجع به یه موضوع می تونی بنویسی.
جدیا.
آفرین. خدا اجرشو بهت می ده.
پاسخ:
این همه!!؟؟
 ماهی جان من چیکارم؟! دست من واسطه ست...
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۸ ღ فاطمه ღ
من جای اون باشم میزنم دهن دماغش پر خون شه !!!!!خخخ
پاسخ:
فاطمه بانو ، یکم خشن نیست بنطرت؟
;)
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۸ ღ فاطمه ღ
آپ کردم :)

.
.
.

نکاتی پیرامون پیغام اخیر رهبری به اتحادیه انجمن های اسلامی

____________

منتظرتان هستیم...

یا حسین.
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۵۰ فدایی امام خامنه ای(حفظه الله)
سلام وقت بخیر
حضرت فاطمه(س)فرمودند:ایمان و حیا تو کفه ترازو هستند هرگاه یکی رفت دیگری هم میرود.

به جناب بی بازگشت هم عرض کنم
وقتی کسی حیا داشته باشه بی برور برگرد حجاب هم داره
حیا یعنی شرم کردن
حجاب هم فرمان الهی هست
پس نتیجه میشه
کسی که حیا داره شرم میکنه که فرمان الهی رو اطاعت نکنه
اونایی که حجاب دارن و حیا ندارن
خیلی ساده میشه فهمید این حجاب از روی یقین هست یا ازروی اجبار و یا خدای نکرده ظاهر سازی کردن و.....
پاسخ:
سلام
ممنون از حضور شما.
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۲۶ مهدی زارعی
سلام
خدا قوت
غم انگیزه
پست فرشته رو دوس داشتم
پاسخ:
منم.
سلام!
منتظر حضورتون در نظر سنجی هستیم...
پاسخ:
سلام
آدرس!!!
چلا خشنه ولی دل ادم خنک میشه!خخ
امروز تفلد هیسمه میای تفلدش؟؟!!!
سلام لذت بردیم
سر بزنید خوشحال می شی م
4ghad.blog.ir
سلام خواهر همسنگر
شباهت امام زمان(عج)با پیامبران چیست؟
به روزیم و منتظر حضور گرم شما
به نظر منم اگه حیا باشه خود به خود حجاب هست چون خانما حیاشونو از دست میدن هر جوری میگردن راستی داستان فرشته تونم قشنگ بود ولی حیف که اونجا جای نظردهی نداشت
التماس دعا یا زهرا(س)
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورت بانو
حاجت هات روا.
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۱۳ مـَـ ه جَـبـیـטּ
خدا هدایتمون کنه، هدایتشون کنه ..
پاسخ:
آمین
سلام
با شعری بی نظیر از علامه حسن زاده آملی در نکوهش نفس بروزم.
این شعر به صنعت تعریب سروده شده است. در صنعت تعریب شاعر از الفاظ فارسی به شیوه ای نوین و در قالبی عربی استفاده می کند.
پیشنهاد می کنم این پست را مطالعه کنید.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">