مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

عاقلانه ست آیا!!

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۴۰ ب.ظ
داستانِ یک زندگیِ آرام  به کجا خواهد کشید وقتی لحظه هایت را با دشمن* قسم خورده ات بگذرانی!
همان لحظه که نگاهتان می کنند؛ و یا نگاهشان میکنید.
حجابِ شما فقط در ظاهرتان هویدا نیست؛
مراقب چشمانتان باشید...




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
* سوره ص،۸۲ و۸۳ “قالَ فَبِعِزَّتِکَ لَأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعینَ “.
موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۱
خانم چادری

نظرات  (۲۴)

سلام آبجی خانومم :)
خوبی؟؟
این جای خوب پست پائین و تو ثبت نام کردی؟؟
من نمیتونم برم چی کار کنم....
خیلی دلم میخواد. . .خیلــــــــــــی. . .
پاسخ:
سلام
:)
شکرخدا
نه. منم نمیتونم.
ان شالله حاجت هات روا بشه.
سلام دوست جان
چند پست پایینی عکسش آشناس:) قشنگ بود.
خیلی التماس دعا
یا زهرا
پاسخ:
سلام
شما این طرفا؟!!!
بعله خیلی ها گفتن. ممنون اما من صد درصد به شما اطمینان میدم که عکسش اصلن آشنا نیست :)
حاجت هات روا.
آبجی بیا وبم
دو تا عکس گذاشتم
نظرتو میخوام راجع بش :)
پاسخ:
آمدم
و امان از این چشم . . .
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۴ خانم الفــــ
سلام..
گاهی حرصم میگیره از شیطون..خیلی پیگیره! :)
پاسخ:
بدجوووور
:))

سلام
هوالفتاح العلیم


پــروانـه هــا «علی اکبر بقایی»


http://breeze.blog.ir/1393/01/22/Butterflies
حجابِ شما فقط در ظاهرتان هویدا نیست؛
مراقب چشمانتان باشید...


ممنون عزیزم
عالیـــــــــــــــی است ....
پاسخ:
خوبی بانو؟
ممنون نظر لطف شماست.

مراقب چشمانتان باشید

عالی بود ...
مدافعان حرم www.modafeon.blogfa.com
سلام
با متنی تاثیرگذار تحت عنوان "گفتگویی خودمانی با خدا" بروزم که از آثار علامه حسن زاده آملی برداشت شده است.
تشریف بیارید
یا علی
۲۳ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۱ خانومـِ میمـ
احسنت :)
پاسخ:
:-)
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۵۷ فانوس جزیره ...
سلام بر بانوی بی بنین ...


سلام علیکم
ایام تسلیت باد / عاقبتتون بخیر
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۰۹ فدیناه بذبح عظیم
ممنون
کاش همه می فهمیدند...
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۳۴ مـَـ ه جَـبـیـטּ
یاد این آیه افتادم:

لا تعبدوا الشیطان
انه لکم عدو مبین!
پاسخ:
ممنون از اومدنت و ممنون از آیه
:)
یا خیر حبیب و محبوب.
فقط باید گف این چیزای دم دستی چیه. خدا خیلی بهتره.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خیلی خوب بود مرسی

این عکس هم تقدیم به همه چادری های سفت و سخت حجاب
http://upload7.ir/imgs/2014-04/47982612582312089657.jpg


راستی یه چیزی من رفتم تو دانشگامون دیدم یه انجمن جالبی داره به نام انجمن اسلامی و رفتم عضوش شدم ** ***** *** ***** *** باید جالب باشه... همین طور کارت بسیج هم گرفتم و الان خیلی خوشحالم که به عنوان یه زن چادری شناخته شده هستم....تازه تو همین دوجایی که رفتم یعنی ( انجمن اسلامی و بسیج ) یکمی در مورد خودم تعریف کردم براشون و خیلی تشویق کردن منو و حالا قرار شد یه وظایفی هم به من بدن تا انجامشون بدم

راستی اینم ایمیله منه
baran.s.h.j.b@gmail.com
لطفا ایملتو بهم بده یا یه ایمیل بهم بزن تا آدرس ایمیلتو بگیرم چون چندتا کار مهم دارم و همین طور یه چندتا مشورت که باید خصوصی ازت سئوال کنم
خیلی لطف میکنی / ممنون
پاسخ:
ممنون
کار خوبی کردی.
اون ها هم کارخوبی کردند.
بله دارم ایمیل شمارو.
ببخشید من سرم خیلی شلوغه؛ من آدرس وب این خانم رو میزارم؛ لطفا با ایشون مشورت کن چون خیلی بیشتر از من میتونه کمکت کنه.
http://khaterechador.blogfa.com/
پرواز را مهمان میکنی؟
پاسخ:
آمدیم
چشم.
کنترل نگاه خیلی سخته ولی میشه ان شاالله
میشه...

التماس دعای فرج
یاعلی
پاسخ:
ان شالله
حاجتهات روا بانو
مراقب چشمانمان باشیم ...

سلام
عالی بود
ممنون ...
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۲۵ افسر جنگ نرم
سلام همسنگر
شهادت امام هادی علیه السلام نزدیکه و بهترین فرصته تا بتونیم شر تصاویر مبتذل که نسبت داده شده به ایشون رو برکنیم!
اما وظیفه جوانان انقلابی و فعال در فضای مجازی بدنبال نتایج هتاکی شاهین نجفی ملعون...

به پست آخر ما سر بزنید با عنوان "آهای بچه شیعه"
منتظر انتقادات و پیشنهادات شما نیز هستیم.
التماس دعا

یا علی النقی علیه السلام.
مراقب چشمانمان باشیم...
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۲۹ خانومـِ میمـ
خانومـ .. دعوتید به موج وبلاگی " این پست را برای مادرمـ می خوانمـ"
سلام
خیلی از به گناه افتادن ها هم با همین چشم شروع میشه، مراقب نگاهمان باشیم
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">