مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

قایقمان دارد سوراخ می شود

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ب.ظ

زمانه، زمانه ی عجیبی شده ست

پر از شکایتیم

این روزها که با چادر در خیابان قدم میزنی و با کنایه نگاهت می کنند؛

این روزها که پوشیدن و دیدن لباس های عجیب، عادی شده ست...

این روزها که مَردُم سر خم می کنند تا از داخل ماشین به عابران در گذر، خیره نگاه کنند

این روزها که شبیه خودت را یا نمی بینی یا ... یا گم می شوند میان هزار رنگ ها...!

این روزها...

نمیدانم به شلوار صورتی پوشِ دانشکده مان بگویم : بانو! شَلوا.... بخندد و مسخره ات کند

نمیدانم به نگاه نگرانِ همیشه ناظرِ شهدای دانشکده مان؛ که در چند متری اش دخترو پسر، قهقه شان به هوا بلند است!

اصلن نمیدانم

به قول باران : اشکم دمِ مشکم است...



 " با تعجب به سمتت میچرخم و میگویم :

چقدر مردم لباس های عجیبی می پوشند!!

و تو با دردی که از صدایت میشِناسمَش

جوابم می دهی:

به مردم نگاه نکن عزیزم."

۹۳/۰۲/۰۳
خانم چادری

نظرات  (۲۸)

نگاه ِ کنایه آمیز مردم هیچ مهم نیست. پشیزی ارزش ندارد.
اجرکم عندالله..
۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۲۲ ₪بنـت الهـدی₪
مردمان شهر ی که همه می لگند
به کسی که درست راه بره می خندن
زمانه ی عجیبی شده ست...
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۳:۲۰ آیا میدانید؟
سلام
وبلاگ آیا می دانید با مطالب عجیب و متنوع افتتاح شد
تشریف بیارید
ممنون یا حق
عالی
تبادل لینک؟
نگاه کنایه آمیز مردم کنار!
.
اعصاب خورد کن ترین قسمتش اینه که
دوستات مثلا میخوان نصیحتت کنن ، و برات از خوبیای چادری نبودن میگن!!
و تو...
هر چه قدر از لذت چادر بگی ... متهمت میکنند به
" مجبور " بودن!!
پاسخ:
یادم باشه یادم باشه یچیزیو برات بعدن بگم.
یه زمانی بود یه مانتویی بد حجاب میدیدیم چشممون چهارتا میشد از تعجب. حالا بی حجابمم ببینیم باید بگیم عادیه!!! :(
تازه اونا مارو میبینن با تعجب نگاه میکنن!!
پاسخ:
اونم چپ چپ ینی دلم میخواست خفش کنم وقتی اینطوری به دوستم نگا میکرد دختره !!!
زمانه عجیبی شده ...
مادر خودت هوامونو داشته باش...
اوضاع خوب نیست...
به مردم نگاه نکن خانم چادری
باید دید او که لبخند رضایتش بیمه دنیا و اخرتمون به من لبخند میزند...

دلت فاطمی دختر چادری
:(((
دیگه زمانه جهاد با چادره...حضور پر رنگ
من که کیف میکنم با چادرم......خداروشکر که این نعمت نصیبمون شد
کاش قدر بدونیم....دعا کنیم برای هم دیگه

درد که این روزا خیلی زیاد شده......خیلی وقتا بغض میشه و گلو رو میگیره
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۰۸ خانومـِ میمـ
چیکار میشه کرد ؟!

خیلی غصه ناکه .. اما باید ی کاری کرد ..
پاسخ:
باید کاری کرد.
میگم برای چی کامنته من رو تو این صفحه که چند روز پیش نوشته بودم تایید نکردی؟؟
پاسخ:
مدتیه بعضی از کامنت ها رو تایید نمیکنم
بنا به دلایل شخصی.
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۳۲ خانم الفــــ
و من باز از 5 تا انگشتم سه تاشو میگیرم سمت خودم که : از وقتی امر به معروف و نهی از منکر کمرنگ شد،شد آنچه که نباید میشد.......


+ اینروزها زیادی دعام کن....
سلام خسته نباشید

"وقتی از یک حکم هندسی نزدیک نیم میلیون حکم استخراج می شود از قرآن چه...؟"

بروزم با واقعه ای عجیب از ملاقات علامه حسن زاده آملی با یک ریاضیدان، من که خودم خیلی از مطالعه این واقعه به فکر فرو رفتم. تشریف بیارید.
که اینطور
فک کنم منظورتو گرفتم
انگار منظورت این بود که دیگه مزاحمه من نشو
باشه از تمام این مدت ها که جواب کامنت های من رو دادی خیلی ممنون
دیگه وقت خداحافظی هست برای همیشه
من که ناراحتم اما امیدوارم تو همیشه موفق و سلامت باشی

تا آخرین نفسی که میکشم از چادرم مواظبت میکنم.

خدانگهدار
پاسخ:
من اینو نگفتم

هعی...
روزگار غریبیست ...
پاسخ:
غریب تر هم می شود
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۱۳ بے بازگشتــــ ...
این روزهاست که صره از ناصره مشخص میشود
این روزها خیلی شبیه آخر زمان است که ایمان تو به حکم آتش در دستانت است!
پاسخ:
خدا ایمان همه رو براشون حفظ کنه.

رفتارت اینو میگه
پاسخ:
اگه اصرار داری، هرطور که خودت صلاح میدونی.
اگه منم بودم، از تایید نکردنِ کامنتم ناراحت میشدم؛ اما منم دلیلی دارم که تاییدش نکردم و دلیلم کاملا شخصیه.
(البته فقط کامنت شما هم نبود)
تمام این مدت که کامنت گذاشتی، چند بار تاییدشون نکردم!!؟ اگه خاطرت باشه، فقط بعضی قست از متن رو حذف میکردم که تمام حذفیات رو بیان با ستاره نشون میداد.
خدایی نکرده بهت جسارت نکردم شیدا
دلخوریِ شما به جا. اما به منم که یه وبلاگ نویسم، حق بده که یه سری اختیاراتی در خصوص مطالب داشته باشم.

۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۹ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام
به پیشواز ماه رجب می رویم....
به روزیم...
با حضورتان و نظرات لطفتان مارا خوشحال کنید.
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۹ سرباز سید علی
یه مشت بی سواد محدود که از جای محدودی تغذیه میشن ، دارن یه همایش بزرگ برگزار میکنن
همایش "دلواپسیم" برگزار میشه تا فریاد بچه حزب اللهی ها به گوش عالم و آدم برسه که:ایها الناس!
ما اگه کسی بخواد حرف رهبرمون رو زمین بندازه قلم پاشو (اتفاقا با باتوم) خرد میکنیم...
ما اگه کسی بخواد خون شهدا مون رو پامال کنه، زیر پاهامون پامالش میکنیم...
شنبه 13 اردیبهشت از ساعت 16:30 در تالار سیدالشهدا (به نشانی تهران، خیابان مفتح، پایین تر از میدان هفت تیر)
http://snn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=311313&Sgr=3
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۴۷ فدیناه بذبح عظیم
خدا به دادمان برسد...
من تا به حال بی احترامی به چادرم را ندیده ام ..
اما خب شنیده ام، غافل اند.
این روزها چادری های شلوار صورتی و پوش ان چادر مشکی که گم می شود در هزار رنگ ... شاید جای بحث بیشتری داشته باشد ...
پایدار باشید ..
وای شلوار قرمز و ابی و صورتی و ...:(
خیلی بده خیلی
رفته بودیم بهشت رضای مشهد و یه خانواده ای اومده بودن سر مزار شهدا تفریح..
اونجا زیرانداز انداخته بودن و قلیون میکشیدن ...:((
پاسخ:
بهشت رضا احیانا مسئولی چیزی نداره!!!!

مخصوصا وقتی رشت آنجلس باشی :l
کاش خونمون قم بود :l
بهشون حرف بزنی یا کلا باید اماده ی فرار باشی
یا واسی کتک و فحش و از این وسایلا بوخوری!!!
پاسخ:
سلام
خوش اومدی
ممنون از لطفت
نه همه اینجوری نیستن
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۶ سفیـــر نـــور
گر اراده کنی که خودت را حفظ بکنی

پروردگار هم هنگام ارتکاب گناهان ، برای تو ایجاد مانع می کند

« مرحوم آیت الله حق شناس (ره) » ˙·٠•♥

٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥


سلام همسنگر


التماس دعا :(


یازهرا(س)


پاسخ:
سلام بانو
حاجت هات روا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">