مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

زیباترین زیبایی

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۴ ق.ظ
سلام
21 ام تیرِ 93
روز عفاف و حجاب بر شما بانوی پاک سرزمینم مبارک.
دلم میخواهد این روز رو به همه ی بی حجابای پاک سرزمینم هم تبریک بگم. خب دوستشون دارم...
و البته به آلما، لیلا،و ...


شما رو دعوت میکنم به تماشای چند تصویر
اما اگر متن، تصویر و یا کلیپ ، لینک خاصی هر چیزی که مناسب با موضوع باشد رو در اختیار دارید، خوشحال میشم برامون بفرستید.














۹۳/۰۴/۲۱
خانم چادری

نظرات  (۲۰)

۲۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۴۰ خانم چادری
و تبریک عرض میکنم -این روز رو - خدمت همه ی مردان باغیرت سرزمینم.
۲۱ تیر ۹۳ ، ۰۲:۰۱ محسن تقی زاده
روز عفاف و حجاب بر شما بانوی پاک سرزمینم مبارک.

پایگاه Bio
سلام
ما هم به شما تبریک میگیم
پایدار باشید
التماس دعا
جوووونم روز عفاف و حجاب....
خوب شد همین امشب اومدم تو وبلاگت و گرنه از کجا میفهمیدم فردا همچین روزی هستش.....
من که دوسته چادری ندارم تا بهش کادویی چیزی بدم ولی خوب به قول تو حداقل یـه خدا و مادر ( حضرت زهرا ) دارم که ازشون تشکر کنم ....
فقط آرزوم اینکه از فردا یکم از مشکلاتم کمتر بشه و خدا بهم صبر بده

آقایون خانوما هر کی تو خانواده چادری و مذهبی زندگی میکنه گوش بده به خدا قدر زندگیتون رو بدونید که بهترین زندگی رو دارید اصلا شک نکنید.... اگه شکی دارید باید فقط یک روز که سهله فقط یک ساعت جاتون رو ما من بدبخت بیچاره عوض کنید.....

حجاب بزگترین نعمته به نظر من
چادر دیگه فراتر از نعمت های اسلام و خداوند
وقتی که چادر می پوشی و در اصل حجابت چادر میشه یعنی تموم شد زندگیت ... یعنی همین و بس ... یعنی خدا ازت همینو میخواست... یعنی دیگه نمیدونم چطور این پارچه سیاه و زیبا و همین طور مغنه که موهای بدنم رو می پوشنه رو توصیف کنم
یاعلی
دعوتید
۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۹ خانم الفــــ
این همه حس های خوب منشأش کجاست؟ :)
الحمدلله
۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۳ سید گمنام
سلام و رضوان خدا
عید و روز حجاب بر شما مبارک..

حاجتتان روا
التماس دعا..
یازهرا
۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے
به به
۲۲ تیر ۹۳ ، ۰۰:۱۱ محب علی(ع)

بسم الله

کریم یعنی کسی که "در" را می گشاید اگر چه خاطره خوشی از "در" نداشته باشد....




اللهم عجل لولیک الفرج
۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۸ خانومـِ میمـ
مبارکه مبارکه :)
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۰ بنت الهدی حسینی
ما عاشق حجابیم و عده ای عاشق ب یحجابی
هیچ کدام هم به طریق دیگری نمیرویم
چرا؟
---------------------------------------------------
با مرثیه ی ناسروده ای برای غزه به روزم.تشریف بیاورید.
سلام علیکم
شهادت امیر المومنین امام علی علیه السلام تسلیت میگویم.
با مطلبی با عنوان"آیا کم یا زیاد کردن تعداد یک ذکر اثر آن را از بین می برد؟" به روزم. در این پست بررسی شده که مثلا آیا کم یا زیاد کردن تعداد تسبیحات حضرت زهرا سبب از بین رفتن اثر آن می شود یا خیر؟
یا علی
سلام

عالی بود .

چادرم یادگار مادرم زهراست.

۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۸ فدایی امام خامنه ای(حفظه الله)
سلام نماز روزه هاتون قبول حق
با پست" خواهرم سلام "
منظر حضور ونظرسبزتون هستم
موفق وموید باشید[گل]
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۱ سفیـــر نـــور
باید روی خودم کار کنم ...

خودی که به درد خـــــــدا نخورد ، بی خودی است ..!


به روز هستیم..

التماس دعا مخصوص همسنگر

یازهرا(س)

سلام.
به افتخار دختران سرزمینم...
لطفا این پستم رو حتما مطالعه بفرمائید.
الهی شکر...
امام حسین ع :
اِعلَموا أنَّ حَوائِجَ النّاسِ إلَیکُم مِن نِعَمِ اللّه ِ عَلَیکُم ، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتَحورَ نِقَما . ارشاد القلوب ،ج1،ص138
بدانید که نیازهاى مردم به شما از نعمت هاى خدا بر شماست . از آنها ملول نشوید که گرفتار مى شوید.
بسیارقابل تقدیراست ممنون
پاسخ:
خواهش میشود
کاش آدرس میذاشتید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">