مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

از مدلت خوشت می آد؟

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ب.ظ

چیه؟ چرا اینقدر هولی؟

یواش تر!

مدل ساله،درست! بارنگ سال زده شده،این هم درست! قیمتش رو چی؟نگاه کردی یا با قیمت خودت مقایسه کردی؟

من هم مثل تو عاشق تغییر و تحولم.

من هم جونم و دلم میخواد  دنبال تازه ترینا باشم و وقتی توی بازار می گردم و ازمدلی خوشم می آد،نباید بدونم برا چی؟

اصلا کی گفته به خود رسیدن بده، هان!  مگه نه اینکه آدم باید همیشه و در همه حال به خودش برسه و طراوت زندگی رو حس کنه ؟!

حتما تو هم مثل من طراوت و زیبایی رو دوست داری.

راستش من فکرمیکنم خیلی قشنگه که آدم هر روز صبح به فکر عوض کردن مدلش باشه و این کار رو گسترش بده.

فکرشو بکنید صبح از خواب بلند میشید؛ اگه کمی مدل بعضی اخلاق و رفتارهاتون رو هم تغییر بدید، چقدر خودتون و دیگران رو خوشحال می کنید.اون وقت حتما اونا هم به فکر عوض کردن خودشون می افتن  و در خودشون تغییر و تحولاتی میدن که مدلشون رو بهتر میکنه.

من که تا دیر نشده دارم سراغ یه مد جدید میرم تا هرکی از فردا چشمش به من می افته بگه : وای! خیلی مدلش قشنگ و جدیده دلم میخواد مثل اون باشم.

××: متن از خانم معصومه میرغنی

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱
خانم چادری