مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

شکر نعمت زیبایی، حفظ آن زیبایی ست

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ

بسم الله

.

.

یه بار یکی از دوستام بهم گفت : خودکاری که اذکار یا نام خدا رو با اون مینویسی، وقتی تموم شد، داخل سطل زباله ننداز. خودکارو بنداز داخل آب روان، داخل رودخونه. چون با این خودکار نام خدا رو نوشتی و اثر خوبی رو کاغذ گذاشتی؛ ارزش این خودکار بالاست ...

به حرفاش که فکر میکردم،به خودم گفتم : این که فقط یه خودکاره! یه مداده! پس زبان و لب ما که آفریده خداست و باهاشون ذکرمیگیم، نماز میخونیم، چرا باید ازش حرف زشت خارج بشه!؟ چرا باهاش غیبت میکنیم!؟ کلن استفاده درستی از آفریده های خدا داریم؟! زیبایی هایی که در اختیارمونه، پوششمون درسته!؟ شکر این زیبایی و ظرافت خانومانَمون رو چطور ادا می کنیم؟ مگه نه اینکه باید شکر نعمت رو به جا آورد و ازشون مراقبت کرد؟! !!!

.

.


۹۴/۰۵/۲۰
خانم چادری

نظرات  (۵)

۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۴ خانم الفــــ
سلام به خانم خانمای گل. :* چه خوشحالم که برگشتی

چقدر خوب بود این متن...
پاسخ:
ممنونم سلامت باشی:-)
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۶ پلڪــــ شیشـہ اے
چه نگاه جالبی ...

پ.ن: فقط این که واقعنی نمیشه اون خودکار رو انداخت به آب. آسیب به محیط زیست پس چی می شه. :| حیات موجودات دیگه واجب تره ...
پاسخ:
راس میگی ها! خودم به اینجاش فکرنکرده بودم!!
سلام
فوق العاده بود..
کاش همه می تونستن اینو درک کنن انوقت...
خوشحال میشم بازم به وبلاگم سر بزنید..
خسته نباشید..
منتظر نظرات زیبایتون هستم..
یاعلی(علیه السلام)
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۹ یک دختر شیعه
کاملا درسته!!!!
:)
اش بیشتر قدر این نعمت های زیبایی رو که خدا به ما داده رو بدونیم با درست عمل کردن
:)
سلام چقدر مطلبش قشنگ بود منو به فکر انداخت.من از وبتون خوشم اومد و میخوام لینکتون کنم اگه دوست داشتین به وب منم سر بزنید. موفق باشید.التماس دعا یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">