مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

السلام علیک یافاطمة الزهراء

مَن لی غَیرُک...

طبقه بندی موضوعی

صدا صدای روضه ست

شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۱۱ ق.ظ

روزهای مادرانه ام رو دوست دارم همیشه فکر میکنم اگه کودک من مادر نداشته باشه چطور میخواد بزرگ بشه! مادرم همیشه میگه: دخترم خدا همیشه هست خدا بزرگه...

به روزهای بی مادری بچه های خانم فاطمه سلام الله علیها فکر میکنم

به تنهایی زینب جانشان و تنهایی علی ع که تنهاتر شدن...

به خودم میگم ما که مصیبت اهل بیت رو نچشیدیم؛ اما غم خوارشون که میتونیم باشیم

غم اهل بیت و گریه بر مصیبت آل محمد (ص) آدم رو صبور میکنه، بزرگ میکنه، بینا میکنه . بینا که بشی بصیرتت زیاد میشه و وقتی بصیر بشی، دوست رو از دشمن میتونی تشخیص بدی..

دراین روزهای وا نفسا... دشمن علی ع، دشمن فرزند علی ع...

نمیگذاریم مهدی فاطمه س تنها بماند

××: خانم جان خیالتان راحت، زینب جانتان را روی جانمان حفظ میکنیم...

×××: ما زینبیم و مهدیِ فاطمه را تنها نمی گذاریم .

.

.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۹
خانم چادری

نظرات  (۲)

۲۹ دی ۹۷ ، ۱۰:۲۷ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام بانو
در این حال خوب دلتون التماس دعای بسیار
پاسخ:
سلام حاجتتون روا
⚘⚘⚘⚘⚘⚘
۱۰ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۱۷ خانم الفــــ
سلام رفیق سالهای دور :)
پاسخ:
سلام عزیزم
خوشحالم که دوباره دورهم جمع شدیم البته غیبت من طولانی شد😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">